5 Mart 2015

NARS THE MULTIPLE - NA PALI COAST


NARS "The Multiple" adından da anlaşılacağı gibi çok amaçlı bir stick ürün.




Kremsi yapıdaki The Multiple'lar yanaklar,gözler ve dudaklarda kullanılabiliyor.
Bunun yanında kontür amaçlıda çok işe yarıyor.

Beğendiğim Özellikleri:

Krem yapıda olmasından ötürü kolayca dağılıveriyor,uygulaması kolay.

Fazla uygulasanız,hata yapsanız bile sorun değil hemencecik yayıp devam ediyorsunuz.

Parlak,doğal bir bitişi var.

Na Pali Coast parlak,pembe şeftali bir ton olarak tanımlanıyor.
İçerisinde bronzluk barındırıyor.


Dağıtılmamış hali

Dağıtıldıktan sonra

"Na pali Coast The Multiple" ürünü özellikle yanaklarıma verdiği doğal şeftali ve bronz ışıltı sebebiyle çok sevdim.
Stick şeklindeki ürünü yanaklarıma uygulayıp parmaklarımla dağıtmak yeterli oluyor.

Bunun yanında kontür amaçlıda rengi ve duruşunu beğendiğimi söylemeliyim.

Dudaklarımda hafif çizgilere doldu.Rengi yanaklarımdaki kadar parlak durmadı.
Daha metalik bir etki yarattı.

Gözlerimde ise bronza dönen bir şeftali ton hakimdi.Parmağımla stickten bir miktar ürün alıp gözkapaklarıma kolayca uyguladım.
Kremsi yapısından dolayı sürümü gayet kolaydı.
Gözlerimdeki etkisini dudaklardan daha çok beğendim.
   
Toplam 13 renge sahip the Multiple stickler E vitamini ve acai yağı ile zenginleştirilmiş. 

Önümüzdeki bahar ve yaz aylarında hakkını vererek kullanacağım bu ürünü şimdiden sevdim.

Bu tarz çok yönlü ürünleri gerek seyahat gerek çantada taşımak için oldukça pratik buluyorum.

Umarım ilginizi çeken ve keyifli okuduğunuz bir yazı olmuştur.

Sizlerin en pratik kullandığınız makyaj ürünleri neler,yorumlarınız merakla bekliyorum.

Herkese mutlu günler dilerim:)))

6 yorum:

  1. bunlara bayılıyorum ben.. 2 rengi vardı bende ama dudağa olmuyorlar.. :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sevgili @audrey sana katılıyorum dudaklarda pek başarılı değil.ama allık ve kontür olarak şahane bir ürün:)

      Sil
  2. dağıtıldığındaki rengi çok hoşmuş. güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yabanmersini çok teşekkür ederim:)))

      Sil
  3. Merhaba blogunuzu cok begendim.Ben ve arkadasim blog uzerinden 8 Mart Dunya Kadinlar Gunune ozel blog tanitim etkinligi duzenliyoruz bir cok kategoriler var hangisi size uyarsa ona yazilip diger bloglar tarafindan kesfediliyorsunuz.Katilirsaniz cok sevinirim daha dogrusu bu blogu okuyan herkes katilirsa cok mutlu olurum,gelin blogunuzu tanitalim :) http://izmirleydisi.blogspot.com.tr/2015/03/8-mart-blogger-bulusmas-8-march.html

    YanıtlaSil
  4. @izmir leydisi bloğumu beğenmenize sevindim,teşekkürler.tabi inceleyeceğim bloğunuzu:) sevgiler

    YanıtlaSil