27 Mart 2015

MART AYI BİTENLER


Mart ayının sonuna doğru yaklaşıyoruz.


Bu ay neler bitirmişim paylaşmak istedim sizlerle:)


LOREAL ÜÇ ETKİLİ KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU:

Normalde Bioderma ve Garnier'i dönüşümlü olarak kullanıyorum.
Loreal'in temizleme suyunuda denemek istedim.Makyajı çıkarmada fena değil ancak göz makyajımı temizlerken biraz gözlerim yandı.Normalde göz makyajı temizleyicisi için ayrı bir ürün kullanıyorum ama o bitince bu ürünü uyguladım.
Garnier'in temizleme suyunu indirimde yedeklemiştim,onunla yola devam.
Zira Bioderma'nın fiyatı bu aralar biraz yüksek geliyor.


BATH&BODY WORKS MALAYSIAN POMEGRANATE SIVI EL SABUNU:


BBW'nin el sabunlarının kokuları ve yapıları bir harika.Malaysian Pomegranate'i mağaza personelinin tavsiyesi ile aldım.Gerçekten muhteşem kokuyor.O kadar hızlı bitti ki...


RAEN BİTKİSEL ŞAMPUAN:

Raen markasının ürünlerini severek kullanıyorum.Farklı ürün çeşitliliği ve el yapımı ürünleri olması çok ilgimi çekiyor.Bu şampuanıda severek kullandım.Daha etkili sonuç için saç kremi ile beraber kullanılmalı bence.

SEPHORA GÖZ MAKYAJI TEMİZLEYİCİSİ:


Bir Sephora alışverişinden indirimli olarak aldığım bu göz makyajı temizleyicisi bir harika dostlar.Koyu,smoky makyajları bile çok kolay çıkarıyor.Gözlerimi yakmadı.Kesinlikle yeniden alacağım.


KIEHL'S ULTRA FACIAL OIL FREE JEL KREM:


Normalden karmaya dönük cildim için kullandığım,memnun kaldığım bir nemlendirici.Yağsız ve jel kıvamındaki formülü cildimi yağlandırmadan nemlendirme konusunda oldukça başarılıydı.Yeniden alacağım bir üründür kendisi.

Ayrıca bu ürünün ayrıntılı inceleme yazısını okumak isterseniz buraya tıklayın


ve son olarak bir saç ürünü bitirdim Mart'ta...


got2be Chaotic Saç Şekillendirici Krem:
Saçlarıma doğal görünümlü aynı zamanda rahatça şekil verebilmemi sağlıyor.
Kokusuda çok güzel.

Evet benim Mart ayında bitirdiklerim bunlardı.

Umarım ilginizi çeken bir yazı olmuştur...

Mutlu günler...

4 yorum:

  1. gelsin yeniler :D Bende bir bitenler yazisi yapmak icin ugrasiyorum su anda, bazi ürünler cidden bitmek bilmiyor :)

    YanıtlaSil
  2. @viva makyaj evet gelsin yeniler:)))) allık,fondöten ve bronzer bitirmekte zorlanıyorum bende.hadi bekliyorum senden bir bitenler yazısı tatlım:)

    YanıtlaSil
  3. Ohh ne güzel, bitirmiş rahatlamışsın :) Sephora temizleyici ile Raen şampuanı merak ettim.

    YanıtlaSil
  4. @sevda s. yenilere yer açılması çok güzel oluyor:) Sephora göz makyajı temizleyicisi beklediğimin çok üzerinde çıktı:) Raen'in şampuanınıda sevdim umarım herikisinide denersin:)

    YanıtlaSil