15 Mart 2015

L'OCCITANE HAND CREAM TRIO


Herkese iyi Pazarlar:)

Bugün L'occitane markasının üçlü el krem setini inceleyeceğiz.
Bu set yılbaşında eşimin hediyelerinden biriydi.


L'occitane el kremlerini daha öncede severek kullanmıştım.
Ancak bu setten çıkanlar 30ml'lik boyutuyla çantada taşımak içinde çok uygun geldi bana.

Hadi hemen bu üç güzel kreme gözatalım:





JOY EUSES FET ES:
Meyvemsi,tatlı bir kokusu var.
Kokusu yavaşça dağılıyor ve ardında zarif,hoş bir koku bırakıyor. 


Ürün içeriğindeki shea yağı ile zenginleştirilmiş.
Yapış yapış bir his bırakmıyor ve hemen emiliyor.

ROSE 4 REINES:
L'occitane'ın sevdiğim el kremlerinden güllü olanı daha önce Vanilya Club kutularımdan birinde denemiştim.
Mis gibi,hafif,uçuş uçuş bir gül kokusu yayılıyor ellerinize daha uygular uygulamaz.


İçeriğinde grasse gülü,Bulgar gülü,Fas gülü ve Türk gülünden oluşan hoş bir birleşim var.

SHEA EL KREMİ:
Yine daha önce büyük boyunu kullanıp çok memnun kaldığım el kremidir kendisi.


Benim çok kuru ellerimde bile nemlendirme düzeyi oldukça başarılı.
İçeriğinde %20 oranında Shea yağı,bal,badem özü ve hindistancevizi bulunuyor.
Elleri yumuşacık yapıyor.

Shea el kreminin blogta daha önce inceleme yazısını yazmıştım. 
Okumak isterseniz lütfen tıklayın

Sizlerin bu aralar favori el kremleriniz hangileri,hadi paylaşın lütfen,sizlerin önerilerini okumak istiyorum:)))

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder