18 Mart 2015

FAVORİ CİLT BAKIM ÜRÜNLERİM #1


Bugün uzun zamandır yazmak istediğim favori cilt bakım ürünlerimin ilk yazısı ile karşınızdayım.

Zaman içerisinde değişecek,yenileri eklenecek ürünler olacağından güncel tutmakta fayda gördüğüm bir yazı dizisi olacak:)

Son zamanlarda favori cilt bakım ürünlerim neler mi hadi yakından bir inceleyelim.

Caudalie Instant Foaming Cleanser: 
Köpük formunda günlük yüz temizleyici.Bu kaçıncı şişe bilmiyorum,cildime çok iyi gelen,kurutmayan,yumuşacık yapan bir temizleyici.


Caudalie Deep Cleansing Exfoliator: 
Karma cildime çok iyi gelen bir peeling oldu.Haftada 2 kez uygulamak benim için yeterli oluyor.
Meyvemsi,ferah kokusunu sevdim.
Caudalie markası "cruelty free" yani hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka.
Bu politikasından dolayı içime sinerek kullanıyorum ürünlerini.

Kiehl's Ultra Facial Oil-free Gel Cream:
Karma cildimi yağlandırmadan nemlendiren güzel bir krem.
Bu ürünle ilgili detaylı inceleme yazımı okumak için tıklayın



Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado:
Kiehl'sın meşhur Avokadolu gözaltı nemlendiricisi.
Sürümü biraz zor olsada içeriği sayesinde kuru göz çevremi çok iyi nemlendiriyor.

Kiehl's Midnight Recovery Eye: 
Göz altlarımdaki morluk ve şişlik için gece uyguladığım göz kremim.Daha iyisini bulana kadar kullanmaya devam.

Nuxe Reve de Miel: 
Kalın yapısı ve mis gibi bal,portakal kokusuyla dudakları çok iyi nemlendiren bir Nuxe harikası.

Benim favori cilt bakım ürünlerim bunlar,sizler neler kullanıyorsunuz,paylaşırsanız sevinirim:)))

Sevgiler

7 yorum:

  1. Caudile'nin bu ürünlerini ben de merak ediyorum ve biraz kararsızım açıkçası. Peki içeriği nasıl? Bir bilginiz varsa paylaşabilirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  2. @Soru Meleğinin Pusulası, Caudalie'yi sevme sebeplerimden biride içeriği.Paraben ve sls içermiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ben de ilk fırsatta deneyeyim :) Çok teşekkürler 😉

      Sil
    2. O zaman ben de ilk fırsatta deneyeyim :) Çok teşekkürler 😉

      Sil
    3. @Soru Meleğinin Pusulası ne demek rica ederim,sevgiler

      Sil
  3. Kiehls avakadolu göz kremi benimde favorim. Ama ben sürerken zorluk yaşamadım. Caudile markasini kullanmayi bende çok istiyorum. Ilk yüz temizleme kopugunu almayi düşünüyorum.:)

    YanıtlaSil
  4. @Aslıhan Karaaslan ilk sürdüğünüzde su gibi hızlı dağılıyor sonra yoğunlaşıyor.Yağ içinde su molekülü şeklindeki formülü sebebiyle böyle hissetmiş olabilirim.Zaten bu formülü sayesinde yoğun nem kazandırıyormuş.Nemlendirme açısından çok başarılı tabi:)

    YanıtlaSil