18 Mart 2015

100.YILINDA 18 MART ÇANAKKALE ZAFERİ

Merhabalar,

18 Mart 1915 Çanakkale Savaşının bugün 100.yıldönümünü gururla anmak istiyorum.

Bu yüce vatanı savunmak için ülkemizin dört bir köşesinden Çanakkale'ye giden cesur,vatansever kahramanlar sayesinde biz bugünleri görebildik.


Henüz çocuk yaştaki bedenleri küçük ama yürekleri kocaman askerler acaba cephede savaşırken neler hissetti hep merak ettim.
İçlerindeki iman ve vatan sevgisine hep hayran kaldım.

Çanakkale Savaşı bana göre 20.yy'ın en kritik,en onurlu,en haklı mücadelesidir.

Bu uğurda can veren,sakatlanan tüm askerlerimize,Mustafa Kemal Atatürk'ün önderliğinde kahramanca vatanı savunma mücadeleleri önünde saygıyla eğiliyorum.

ve burada izninizle rahmetli dedemide anmak isterim.
Benim dedem Çanakkale savaşlarında iki yerinden yaralanmış bir gazidir.
Silah arkadaşlarına su taşırken ayağından ve kulağına yakın bir bölgeden vurulmuş.
Rahmetli dedem hayatının geri kalanını  zar zor yürüyerek ve az işiterek geçirmiş.

Ben dedemi hiç görmedim.
Ben doğmadan çok önce vefat etmiş.
Bu hikayeyi babam hep gururla anlatırdı bana.
Rahmetli dedemden bu savaşı dinlemeyi ne çok isterdim...

Anlatılmayan hikayeler,feda edilmiş yaşamlar ve hep gururla taşıdığımız bir emanet Çanakkale ve Türkiye Cumhuriyeti...   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder