7 Şubat 2015

YSL FUSION INK FONDÖTEN İNCELEMESİ

Herkese iyi Pazarlar:)))

Bugünkü konuğum son zamanlarda bayılarak kullandığım 
"YSL Fusion Ink Fondöten"



Fondöten seçiminde cilt tipinizi bilerek ve ihtiyaçlarını gözönünde bulundurarak seçim yapmak en önemli kriter bence.

Ben karma cilde sahibim.Gün içinde cildimi ağırlaştırmayan ve T bölgesinde parlama yapmayan hafif yapılı,pudralı ürünleri tercih ediyorum. 

YSL FUSION INK'İN ÖZELLİKLERİ

  • Öncelikle incecik bir yapısı var,kadife gibi yumuşacık bir his bırakıyor.
  • Ciltte ağırlaşmıyor.Sabah uygulayıp akşama kadar dışarıda olduğum süre boyunca dahi kalıcılığı gayet başarılı,parlama,yağlandırma yapmıyor.
  • Mat,kadife bitişli yapısı ciltte hemen emiliveriyor.
  • SPF 18 içeriyor.
  • Ürünün toplam 21 rengi var.

B-Neutral/Nötr
BD-Beige Dore/Sarı alttonlu
BR-Beige Radiant/Pembe alttonlu ciltler için kategorize edilmiş.
Ben B50 rengini aldım.

Biraz koyu gibi görünsede önümüzdeki ilkbahar ve yaz aylarınıda düşünerek 4 mevsim uyabilecek bir ton seçtim.
Birkez daha alırsam bir açık tonu deneyebilirim.

  • Şişe tasarımı çok zarif,klasik YSL zerafeti bu üründe de  mevcut.Cam şişenin içinden bir uygulama fırçası çıkıyor.Dilediğiniz miktarı fırça,sünger veya parmaklarınızla uygulayabilirsiniz.  


Daha önce YSL'in Touch Eclat fondötenini kullanmıştım,sevmiş olmama rağmen Fusion Ink'in cilt tipime çok daha iyi uyduğunu düşünüyorum.


Sanırım ilk defa bu kadar hızlı bir fondötenin dibini göreceğim.

Umarım severek okuduğunuz bir yazı olmuştur:)))

Sevgiler...

4 yorum:

  1. Karma cildime highend fondöten arayışındaydım,bunuda deneme listesine ekledim.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Mutlaka bir bakın derim:))) teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım ;) Bana da beklerim :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. @Tuğba Nohutlu çok teşekkürler,tabi bakıyorum:)

    YanıtlaSil