4 Şubat 2015

NARS OPTIMAL BRIGHTENING CONCENTRATE // NARS AYDINLATICI SERUM

Bugün uzunca bir süredir kullandığım bir Nars ürününü sizlerle paylaşmak istiyorum.

Geçtiğimiz yıl Nars Bağdat Caddesi şubesinden aldığım Nars Optimal Brightening Concentrate(Aydınlatıcı Serum)yıl boyunca severek kullandığım ürünlerden biri oldu.



NARS Skin koleksiyonunun bu aydınlatıcı serumu cildi anında aydınlatıyor ve canlandırıyor.

Cilde daha aydınlık,sağlıklı ve pürüzsüz bir görünüm katıyor.

Ambalaj tasarımı ve pompalı kapağını oldukça kullanışlı ve şık buldum.


2-3 pompayı  elime sıkıp,cildimde aydınlık görünmesini istediğim bölgelere uyguluyorum.


Genellikle bu ürünü uygulayıp üzerine günlük nemlendiricimi sürüyorum.

Bir başka kullandığım yöntemde fondötenimle karıştırarak ürünü uygulamak.
Elimin üzerine aldığım föndötene 1-2 pompa aydınlatıcı serumdan damlatıyorum ve temiz bir fırçayla karıştırıyorum.Ürünü cildime uyguluyorum.
Zaman zaman severek kullandığım bu yöntemle fondötenim daha aydınlık,canlı bir bitişe sahip oluyor.  

Tüm cilt tipleri için uygun olmakla beraber içeriğinde paraben,sentetik parfüm ve alkol bulunmuyor.

Aydınlatıcı serumlar hakkında siz neler düşünüyorsunuz?
Kullandığınız ürünlerle ilgili fikirlerinizi paylaşmayı unutmayın olur mu? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder