28 Şubat 2015

BENEFIT, PRETTY PARFAIT SET

İyi Pazarlar,

Yılbaşından hemen önce aldığım Benefit "Pretty Parfait" set ile tanıştırmak istiyorum sizi:)



Setin içinde oldukça kullanışlı ürünler var:


  1. They're Real Maskara
  2. The Porefessional Makyaj Bazı
  3. Benetint Likit Dudak ve Yanak Renklendiricisi
  4. Laugh with me Leelee Parfüm


They're Real Maskara ve Benetint tam boy ürünler.
Porefessional baz mini boyda,parfüm ise tester.

They're Real Maskara'yı zaten çok severek kullanıyordum.
Bitince yedeklemiş oldum.


Benetint ise gerek allık gerek ruj olarak kullanabilen likit yapıda allık.


Kullandıkça yorumlarımı paylaşacağım sizlerle.

The Porefesional bazı yeni yeni kullanmaya başladım ve başarılı buldum.
Bir süre daha denemeye devam edip,paylaşacağım düşüncelerimi.


Tester olarak gelen parfüm "Laugh with me Leelee"yi
 çok sevdim.
Çabucak biter çantamda:)


Benefit Pretty Parfait Seti çok beğendim.
Gerek tam boy iki ürün gerekse deneme ürünleri açısından güzel seçilmiş ürünlerdi.

Bu tarz setler daha önce denememiş olduğum ürünlere fırsat vermek açısından da iyi bir alternatif oluyor.

Sevgiler...

3 yorum:

  1. süper alisveris olmus tatlim, güle güle kullan! Professional bende seviyorum, ama cok sIk kullaninca bende kücük sivilceler yapiyor maalesef :( They´re Real bildigim simdiye kadar en iyi rimel.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler @viva makyaj.They're Real benimde favorim:))

    YanıtlaSil
  3. Hangi sephoradan aldınız acaba öğrenebilirmiyim? Birde ne kadara aldınız?

    YanıtlaSil