14 Ocak 2015

RAEN HİNDİSTAN CEVİZİ ŞAMPUANI

RAEN markasını doğal içeriğinden,elyapımı özel üretim felsefesinden ve hayvanlar üzerinde test yapmamasından dolayı severek kullanıyorum.

Hindistan cevizi şampuanı markanın denediğim ilk saç ürünü.


Kuru ve bakım gerektiren saçlar için tavsiye ediliyor.
Saçlarım boyalı olduğundan dolayı zaman zaman kuru ve nemsiz oluyor.

İçeriğinde koruyucu bir madde yok,renksiz.

İçeriği:
Zeytin yağı türevleri, Hindistan cevizi yağı türevleri, Distile su, Gliserin, Pantenol B5(Avokado yağı içeriği), Esansiyel hindistan cevizi yağı


Baskın olmayan hafif bir hindistan cevizi kokusu var.
Yoğun hindistan cevizi kokularını sevmem ama bu koku uçuş uçuş,gayet güzel.

Şampuandan sonra saç kremi kullanmak bence daha iyi sonuç veriyor.

Şampuan çeşitleri geniş olan markanın Türk Kahvesi şampuanı'nı şimdiden çok merak ediyorum.
Türk kahvesi sever biri olarak biran önce denemeliyim.

Merak edenleriniz için Raen'in birbirinden ilginç şampuanlarına buradan ulaşabilirsiniz
 Bitkisel şampuanlar hakkında siz neler düşünüyorsunuz,favorileriniz neler,hadi yorum bölümünde paylaşın:)

1 yorum:

  1. Ben de keyifle kullanıyorum! Harika ürünler kokuları muhteşem ve hassas ciltler için ideal. Bi türlü yazmaya fırsat bulamamıştım. :) Vücut peelingi, duş jeli ve saç kremini de tavsiye ederim.

    YanıtlaSil