23 Ocak 2015

OCAK AYI BİTENLER

2015'in ilk bitenler yazısı ile karşınızdayım:)


1) NIVEA DUŞTA VÜCUT KREMİ BAL KEYFİ:
Nivea'nın daha önce kakaolu duşta vücut kremini bitirmiştim.Duşta vücut serisinin favorisi benim için kakaolu olan.
Ballı olanıda severek kullandım.Tertemiz,ferah ve hafif balımsı bir kokusu var.
Nivea Duşta Vücut Kremi Kakao Keyfi Yazımı okumak için tıklayın

2) NARS GENTLE OIL-FREE EYE MAKEUP REMOVER:
Geçtiğimiz Aralık ayında inceleme yazısını yazdığım ürünün dibini gördüm.
Yazısını okumak için buraya tıklayın

3) NIVEA PURE&NATURAL EL KREMİ:
Nivea'nın pure&natural serisine bayılıyorum.Serinin roll-on,el kremi ve makyaj temizleme mendillerini defalarca severek kullanmıştım.
Pure&Natural el kremide favorilerimden.%95 oranındaki doğal içeriği,ciltte hızla dağılıp,emilmesi ve organik argan yağı içeriği ile günlük vazgeçilmezlerinden oldu.
Yeniden kesinlikle alırım.

4)RAEN HERBAL BODY BALM/BİTKİSEL VÜCUT BALMI:
Bu ürünün inceleme yazısını okumak için buraya tıklayın

5)BURT'S BEES LEMON BUTTER CUTICLE  CREAM:
Limon yağı içeren bu harika tırnak eti kremi yazımı mutlaka okuyun.İşte burada

6) NARS PRO PRIME SUMDGE PROOF EYESHADOW BASE:
Nars'ın severek bitirdiğim gözfarı bazı ürün inceleme yazım burada

7) ESSENCE LASH&BROW GEL MASCARA:
Essence markasının en sevdiğim ürünlerinden biride bu kaş maskarası.Jel formunda,renksiz bu maskara kaşlarımı doldurduktan sonra çok güzel bir biçimde sabitliyor.
Gerek fiyatı gerek kalitesi ile yeniden alacağım bir ürün.

8) HIMALAYA HERBALS PURIFYING FACE WASH:
Gratislerde satılan Himalaya markasının yüz yıkama jelini beğendim.
5-6 kullanımdan sonra ürünün dibini görürüm sanırım.
Normalden yağlı ciltlere yönelik ürün karma cildime iyi geldi.
Kurutma yapmadı.Yapısını ve kokusunu beğendim.

9)FLORMAR ASETON:
Üzüm çekirdeği özlü flormarın bu asetonunu çok beğendim.Koyu renk ojelerde beni hayal kırıklığına uğratmadı.Yeniden alınacaklar arasında:)

10) THE BODY SHOP  PEPPER MINT INTENSIVE FOOT RESCUE:
The Body Shop'tan mis gibi nane kokulu,refahlarıcı bir ayak bakım ürünü.Son derece başarılı buldum ve kesinlikle yeniden alacağım:)

Ocak ayında bitirdiklerim bunlardı.
Sizler neler neler bitirdiniz bu ay,hadi paylaşın:)

Sevgiler

2 yorum:

  1. Essence bende denemiştim sonra gıttım h&m den aldım kaş sabıtleyicisi ama beğenmedım merak edttıgım gosh'dan alıcıgım bu defa.

    YanıtlaSil
  2. Gosh'un var mıydı?Deneyince yorumlarını bekleriz ozaman:)))

    YanıtlaSil