30 Ocak 2015

NYX DOLL EYE MASKARA / LONG LASH


Herkese mutlu Cumalar,

Yılbaşı öncesi Lila Kutu tarafından gönderilen Nyx Doll Eye Maskara'yı bir süredir kullanıyorum.
Şunu söylemem lazım Nyx'ın gloss,ruj ve allıklarını şu ana kadar çok severek kullanıyordum.
Ancak bu markanın rimelini ilk kez deneme şansım oldu.


Hemen yorumlarıma geçelim:
Nyx Baby Doll Maskaranın uzun kirpikler için olan bu rimeli bende nasıl sonuçlar oluşturdu?


  • En önemli ve belirgin özelliği kirpiklerimi gerçekten uzatıyor olması
  • İnce,uzun fırçası sayesinde kirpikleri çok başarılı ayırıyor.
  • Ben 2-3 kat uyguluyorum ve hacim her uygulayışta artıyor.


  • Topaklanma yapmıyor.
  • Fırçasının formu sayesinde uygulama esnasında bulaşmadan kolayca sürüyorum.
  • İçeriğinde doğal yağların karışımı ve vitamin E bulunuyor.  
Nyx Doll Eye Long Lash Maskara'yı ben çok beğendim ve bundan böyle Nyx rimellerini denemeye devam ederim artık.

Lila kutu'dan ürünü incelemek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz

4 yorum:

  1. kirpikleri çok güzel uzatıyor. keşke hacmini de yeterli bulsaydım=( takma kirpik gibi gözükenleri çok seviyorum ben =) güzel yazıydı elinize sağlık. bana da beklerim gizemeslek.blogspot.com.tr
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. Markanın allıkları ve glossları ilgimi çekiyordu fakat maskarasının iyi olabileceğini düşünmemiştim :)

    YanıtlaSil
  3. @Öznur Özdemir bende hep gloss ve allıklarını alıyorken ilk kez maskarasını denedim.Rimelide başarılı buldum:)

    YanıtlaSil
  4. @gizem eslek kirpikleri ayırma ve uzatma özelliği gerçekten çok iyi,hacim ise fena sayılmaz.Yazımı beğenmenize sevindim,sevgiler

    YanıtlaSil