6 Ocak 2015

KIEHL'S ULTRA FACIAL OIL-FREE JEL KREM


2015'in ilk yazısı ile karşınızdayım:)

Bugünü Kiehl's Ultra Facial Yağsız Jel Kreme ayırdım.
Yaklaşık 1 aydır bu ürünü kullanıyorum.


Cildim karma yani T bölgesi yağlanmaya meyilli.

Yağ içermeyen jel formundaki bu nemlendiriciyi Kiehl's mağazasında yaptırdığım cilt analizi sonunda almaya karar verdim.

Ciltteki sebumunu azaltmayı vaat eden ürün benim cildimde yağlanma yaratmadı.
Nemlendirme açısından yeterli buldum.
Çok hafif bir yapısı var,ciltte kolayca dağılıyor ve anında emiliyor.

Kiehl'sın  jel formundaki nemlendiricisini sabahları cildimi temizledikten sonra uyguluyorum.


Özellikle hafif yapısından dolayı yazında yeniden kullanmayı düşünüyorum.

Tertemiz bir kokusu var.
İçeriğinde Cylindrica kökü özü,antarcticine ve salatalık özü bulunuyor.

Paraben ve parfüm içermiyor.
Renksiz ve yağsız bir yapısı var.


Bendeki ürün 50 ml'lik.
Aldığım zamanki fiyatı 70TL idi.

Kiehl's ürünleri hakkında siz neler düşünüyorsunuz?
Denediğiniz ürünler var mı?
Yorumlarınızı merakla bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder