18 Ocak 2015

Kiehl's Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate

Herkese İyi Haftalar:)))

Yaklaşık 2 aydır denediğim bir Kiehl's ürünü hakkında yorumlarımı paylaşacağım bugünkü yazımda.

Kiehl's mağazasında yaptırdığım cilt analizi sonucunda görevli cildimdeki minik çizgiler için almamı tavsiye etmişti bu ürünü.


Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate, yüksek yoğunluklu ve cilt dostu saf C vitamini ile formüle edilmiş.
Düzenli kullanıldığında zaman içinde,yüz çizgileri ve kırışıklıkların yanısıra ağız çevresindeki mimik çizgileri ve göz çevresindeki gözaltı kırışıklıkları üzerinde etkili olmayı vaadediyor.


Gelelim benim ürünle ilgili beklenti ve yorumlarıma.
Yanaklarımda,özellikle ağız bölgesindeki ince mimik çizgilerim için bu ürünü kullanıyorum.
Gözaltı bölgemde  bu ürünü ihtiyaç duymadığım için denemedim. 
Bu çizgi azaltıcı konsantrasyon ağız etrafındaki ince çizgilerimde mucizevi bir etki yaratmadıysa da bu tarz ürünlerin geleceğe yönelik bir yatırım olduğuna inanıyorum.
Fark ettiğim etkilerden biri cildi yumuşacık yapması ve cildimde gözle görülür bir canlılık yaratması.

Uygulama Şekli:
Öncelikle cildimi temizliyorum.
Ürünü az bir miktarda uyguluyorum.
Ardından üzerine nemlendiricimi uyguluyorum.
(Serumdan sonra emilmesi için birkaç dakika bekleyip nemlendiricimi uyguluyorum)


Günde 2 kez uygulanması tavsiye edilsede Kiehl's mağazasındaki uzman 1 kez gece kullanmamı tavsiye etti.
Bende bu rutini takip ediyorum.

Pompalı ağzı sayesinde ürün tasarrufu sağlanmış oluyor.
50ml'lik Fiyatı:165TL
2 aydır düzenli olarak kullandığım ürün daha uzunca süre gidecek gibi görünüyor.

Siz Kiehl's ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz,
kullandığınız Kiehl's ürünleri hangileri?
Ayrıca tavsiye edebileceğiniz çizgi ve kırışıklıklara karşı memnun kaldığınız serumlarıda paylaşın lütfen.

Mutlu ve huzurlu bir hafta dilerim:)))

3 yorum:

  1. Kiehls'in merak ettiğim ürünlerinden birisi 31'i de devirince bu tarz ürünler daha bir ilgimi çekmeye başladı.:)
    Sanırım bu üründe wishlist'te yerini alacak ve elimde ki nem serumum bittiği vakit bunu alabilirim.

    YanıtlaSil
  2. @Melal yeni ürünler denemek ve kendimiz için idealini bulmaya çalışmak güzel geçekten.Umarım memnun kalırsın,yine paylaşırsın düşüncelerini:)

    YanıtlaSil
  3. merhaba, blogunuzu yeni keşfettim. ben de beklerim
    theruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil