8 Ocak 2015

BENEFIT-THEY'RE REAL RİMEL

Yeni rimeller deneyerek sizlerle paylaşmayı çok seviyorum.
Bu nedenle hep daha başarılı ürünler arayışındayım.

Yeni olmayan ama benim son aylarda deneme fırsatı bulduğum Benefit They're Real Maskarayı anlatmak istiyorum bugünkü yazımda.


Evet tüm övgüleri hakeden benimde gönlümü kazanan They're Real kirpikleri ayırma,uzatma ve dolgunlaştırmada mükemmele yakın bir sonuç yaratıyor.


Bu her üç etkiye aynı ürünle ulaşmak They're Real'in en önemli farkı bence.


Özel tasarım plastik ve diken uçlu fırçası son derece kolay bir kullanım sağlıyor.


Tüm kirpiklere kolayca ulaşıp istediğim etkiyi veriyor.

2 kat uygulamak benim için yeterli.
Kalıcılığı,gün boyu topaklanmaması da ayrıca övgüyü hakediyor.

Benefit They're Real maskaranın iyiki tam boyunu almışım,
ürüne Sephora mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Sizin favori rimeliniz hangisi?

6 yorum:

  1. Ben son zamanlarda eyeko skinny brush kullanıyorum fırça yapısı benziyor ama they re real ide denemek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. @kozmetikperisi eyeko'yu merak ediyorum.ilerleyen zamanlarda denemek istiyorum.benefit they're real yorumlarını kullanınca paylaş olur mu?

    YanıtlaSil
  3. eyeko benimde 10 numara ürünüm ama they're rimeli deneme boyunu kullanmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyeko rimeli iyice merak ettim,teşekkürler @Gülsen Doğan

      Sil
  4. Bende bunu kullaniyorum, bir aldigim zaman bana en az 4-5-6 ay gidiyor zaten, nekadar kullandigima bagli. Bir tek büyük fircasi olmasini sevmiyorum, yoksa cidden iyi bir rimel, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. @viva makyaj ne güzel ortak beğendiğimiz bir ürünmüş:) ben elimden düşüremiyorum sanırım çok yakında bende bitiririm:)))

    YanıtlaSil