21 Aralık 2014

YSL KISS AND BLUSH #10 NUDE INSOLENT


Herkese Merhabalar,

Bugün son zamanlardaki en güzel keşiflerimden biri 
YSL Kiss &Blush'ı tanıtmak istiyorum sizlere.





Allık ve ruj olarak birarada kullanabileceğiniz şık,pratik,kullanışlı renklere sahip bir 
YSL harikası.


Cam şişenin içerisinden çıkan fırçalı aplikatör oldukça kullanışlı.


İlk başlarda RT Stippling fırçası ile dağıtsam da şimdilerde aplikatörü yanaklarıma az bir miktarda uyguluyorum ve parmaklarımla dağıtıveriyorum. 
Ruj içinse ister aplikatörle uygulayın ister aplikatörle uygulayıp parmaklarınızla dağıtabilirsiniz.

Toplam 12 renk seçeneği olan Kiss and Blush serisinin bendeki rengi 10, Nude Insolent.



İçerisinde pembe kahvelik barındıran nefis bir ton.


Bu tonların cilt tonuma gittiğini düşünüyorum.
Dudaklarda yanaklara oranla daha kahve durduğunu farkettim.

Ürün oldukça pigmentli,özellikle allık olarak kullanırken miktara dikkat etmekte fayda var.
Özellikle daha koyu tonlarda minicik miktar yeterli oluyor.

Kiss and Blush'ın yapısı o kadar güzel ki kolayca dağılıveriyor,sabitleniyor.
Kadifemsi,yumuşacık ve mat bir bitişi var.
Özellikle yanaklarda 4-5 saat duruyor.

Gerek günlük hayatta gerek seyahatlerde oldukça pratik bir ürün bence.

YSL Kiss and Blush'ı bendeki rengiyle çok severek kullanıyorum.
Aranızda bu ürünü deneyenleriniz varsa sizlerin görüşlerini duymayı çok isterim.

Renkli & Musmutlu günler dileğiyle:)))) 

1 yorum:

  1. Renk çok güzelmiş :)

    Bloguma beklerim ben de :)

    www.sheraninmutfagi.blogspot.com

    YanıtlaSil