1 Aralık 2014

RAEN HİDROLAT GÜL TONİĞİ


Haftanın ilk gününden merhabalar,

Gül içerikli ürünler kullanmayı seviyorum:)

El yapımı doğal kozmetik üreticisi Raen markasının Hidrolat Gül Toniği'nin methini duymuştum.



Öncelikle hidrolat ne demek?
Su buharı distilasyonu sırasında bitkinin ve meyvenin ortaya çıkan kendi özsuyu.
Bu anlamda raflardaki gül aromalı ürünlerden daha yoğun,baskın bir kokusu var.


Hidrolat Gül Toniği Hangi Amaçla Kullanılır?

  • Cilt temizleyici ve makyaj temizleyici olarak
  • Cildi canlandırmak için
  • Makyaj öncesi makyajı sabitlemek için
  • Farklı cilt bakım ürünleriyle karıştırarak kullanmak için

Kullanım sonrası yıkamaya gerek yok,ciltte kalması öneriliyor.
Hidrolat Gül Toniği, tüm ciltler için uygun bir ürün.

Ürünün püskürtmeli bir ağzı bulunuyor,bu ürün tasarrufu ve kullanım pratikliği sağlıyor.

Ürün miktarı 220gr.
Miktar açısından uzun süre kullanırım diye düşünüyorum.


Gül Hidrolatı benim cildimde ne tarz etkiler gösterdi şimdi bunu paylaşmak istiyorum.

Nasıl uyguladım?
Akşamları cildimi temizledikten sonra tonik şeklinde bir pamuk yardımıyla uyguladım.

Etkileri
Gül özünün rahatlatıcı,yatıştırıcı etkisi hemen farkediliyor.
Cildimde yumuşacık bir etki yarattı.
Çok fazla tonik kullanan biri değilim aslında.
Sıradan bir tonik kullanmaktansa içerik açısından kaliteli ve gerçekten gülün kendi özsuyunu tercih ederim.

Kullandığım kozmetik ürünlerinde içeriğe önem vermeye çalışıyorum.
Doğal kozmetik içerikli ve el yapımı ürünler üreten Raen'in ürünleri bu anlamda dikkatimi çekmeye başladı.

Raen'in ürünlerini merak edip incelemek isterseniz web sitesi

Güzel bir hafta geçirmenizi dilerim:)

Sevgiler

2 yorum:

  1. Gül toniği... kulağa çok hoş geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. @Kübra Servin Çardaklı katılıyorum size:)))

    YanıtlaSil