13 Aralık 2014

NARS SMUDGE PROOF FAR BAZI

Biz makyaj severler için göz farı bazı önemlidir.

Bu anlamda deneyip oldukça memnun kaldığım 
"Nars Smudge Proof" far bazını paylaşmak istiyorum bugün sizlerle.




Öncelikle oldukça ince yapıda olan ürünün sürümüde bir o kadar kolay.
Aplikatörü sayesinde pratik bir kullanımı var.



NARS Smudge Proof Far Bazının Artıları
Göz farının kalıcılığını artıyor.
Çok sık karşılaşılan farların tozutma,dağılma,bulaşmalarını büyük oranda engelliyor.
Farların renklerini güçlendiriyor.

Renksiz ve kremsi yapılı bir ürün.



Göz kapaklarım çok yağlı değil ancak farların tozutma probleminden rahatsız oluyorum.
Bu açıdan oldukça memnun kaldım.
Nars far bazı ile farların renkleri daha canlı ve kalıcı oluyor.

Sizler far bazı olarak hangi ürünleri kullanıyorsunuz?
Öneri ve yorumlarınızı merakla bekliyorum...

Mutlu Pazarlar:)))

2 yorum:

  1. Bu bazın sevenide sevmeyenide çok sanırım. Benimde göz kapaklarım yağlı değil bu yüzden far bazlarıyla iyi anlaşıyorum :) Son zamanlarda açık ara favorim The Balm' ın far bazı ❤️

    YanıtlaSil
  2. Smudge Proof bitmek üzere yeniden kesinlikle alırım Ceyda'cım.Fakat indirimden Put a lid on'u almıştım geçtiğimiz aylarda.Önce bir onu deneyeyim sonra daha rahat bir karşılaştırma yaparım ikisi için:)

    YanıtlaSil