29 Aralık 2014

NARS GENTLE OIL-FREE EYE MAKEUP REMOVER


Herkese merhabalar,

Bugün çok sevdiğim bir marka olan NARS'ın göz makyajı temizleyicisini inceleyeceğim sizler için.


Çift fazlı,yağ içermeyen formülü göz çevresini rahatlatmak için aloe ve salatalık özüyle zenginleştirilmiş.



Göz çevremde kuruluk ve hassasiyet yaratmadı.
Bu anlamda ürünü beğendim.

Smoky göz makyajlarını temizlemekte başarılı.


Ürün 100ml'lik ambalajda ve kullanışlı ağzı ile pratik bir kullanım sunuyor.


Ürünün fiyatı 75TL

Ürünü beğendim ve başarılı buldum ancak fiyatını fazla buluyorum,bu anlamda bir kez daha almam.
Daha önce kullandığım uygun fiyatlı göz makyajı temizleyicileriyle yola devam edeceğim.

Sizlerin favori göz makyajı temizleyicileriniz neler,cevaplarınızı merakla bekliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder