17 Aralık 2014

EDA TAŞPINAR AT KUYRUĞU ŞAMPUANI


Geçtiğimiz haftalarda "Rossmann Acıbadem" mağazasının açılış günü hediye edilen "Eda Taşpınar At Kuyruğu Şampuanını" sizden gelen istek üzerine incelemek istiyorum bugün.



Eda Taşpınar'ın kendi markası olarak satışta olan 
"At Kuyruğu Şampuanı" dolgun,parlak ve uzun saçlara kavuşmayı vaadediyor.
Saçlarımı uzatmaya başladığım bir dönem kullanmaya başlamam güzel bir tesadüf oldu:)

Gelelim benim ürünle ilgili yorumlarıma...

Öncelikle güzel,temiz bir kokusu var.

Rahatça uzayan,boya işlemlerine rağmen beni pek üzmeyen saçlarımı uzatıyorum artık.
Saç kalitesi olarak saçlarımda pek bir sıkıntı yaşamadım çok şükür bugüne kadar.
En büyük derdim ise saçlarımda dönem dönem yaşadığım matlık,cansızlık ve elektriklenme.

Bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri saçlarımda belirgin bir canlanma beraberinde elektriklenmenin azaldığını farkettim.Bu şekilde saçlarımı toplamak daha kolay hale geldi. 
Saç ürünlerinden mucizeler bekleyen biri değilim,bu nedenle benim için birkaç kriteri geçen ürünleri kullanmaya devam ederim.
Eda Taşpınar At Kuyruğu Şampuanını genel anlamda sevdim,etkileri benim açımdan pozitif oldu.
İlk kutuyu bitirmek üzereyim.
Yeniden alır mıyım? Evet

İçeriğinide sizinle paylaşmak istedim.


Epeyce uzun bir içerik listesi var.İçeriğinde paraben yok fakat benim gözüme çarpan SLS var.

Siz bu şampuanı denediniz mi?Denediyseniz sizde etkileri nasıl?
ve elbette sizlerin favori şampuanlarınızı öğrenmek isterim.

Sevgiler

2 yorum:

  1. Saclarinizi uzattimi peki?

    YanıtlaSil
  2. @Işıl,benim saçlarım sağlıklı olup,normal hızda uzar.fakat ürünü kullandığımda biraz daha hızlı uzadığını farkettim.

    YanıtlaSil