11 Aralık 2014

#BUM14 CONTENT MARKETING KONFERANSI & İYİ İÇERİK ATÖLYESİ


Blog dünyasının en'lerinin seçildiği Bumerang ödüllerinin bu yıl dördüncüsü düzenlendi.

Ödül töreni gecesinin öncesinde Bumerang ekibi biz bloggerlar için oldukça renkli ve zengin bir atölye ve konferans programı hazırlamıştı.


10 Aralık'ta Taksim Intercontinental Otel'de gerçekleşen 
Content Marketing Konferansı ve İyi İçerik Atölyelerinde birbirinden değerli konuklar bilgi ve birikimlerini paylaştı bizlerle.

Açılış konuğu bir basın duayeni, Hürriyet gazetesi yazarı Ertuğrul Özkök'tü.


21.Yüzyıl Oyununda Kötü Karaktere Yatırım Yapmak Neden Daha Karlı Bir İştir? sorusunun cevabını aradık.
Elbette kendine has üslubu ve etkili anlatımıyla.

Ardından biz bloggerlar için oluşturulmuş dopdolu programıyla 
"İyi İçerik Atölyelerine" katıldım.



Instagram'dan severek takip ettiğim 
"by wonderland" markasının yaratıcıları Oylum&Onur Yüksel'den şipşirin momjileri,kulaklıkları ve Niyo çantaları hayata geçirme hikayelerini dinledik.

Sırada Radikal'den Eda Utku & Oktay Volkan Alkaya vardı. 
Başarılı Viral İçerik Oluşturma ipuçları ve örneklerini paylaştılar.
Oldukça renkli ve keyifli bir sunuma imza attılar.



Bir diğer değerli sunum Hürriyet & Skylife yazarı Bahar Akıncı'dan geldi.
Başarılı bir travel,leisure yazarı
olarak kendi başarı hikayesini paylaştı bizlerle.
"Hayallerinize dikkat edin, Gerçekleşebilirler" mesajını ben aldım:)))

Oldukça ilgi gören bir sonraki "İyi İçerik Atölyesi" sunumu Youtube Türkiye'den Sırma Doğan'ındı.



Hepimizin pür dikkat dinlediği "Video Dünyasında İçerik Yaratmanın Sırları" interaktif örneklerle zenginleştirilmiş bir sunumdu.

Başarılı video içerik yaratmada 10 altın kuralı verdi bizlere.



Play Tuşu'ndan Doğu Orcan internet haberciliğinin olmazsa olmaz çakallıklarını kendine has üslubuyla anlattı.
playtusu.com 'lada bu vasıtayla tanışmış olduk.



Günün son sunumu Sezgin Yılmaz'a aitti.
En iyi Instagram Tiyoları için Sayfama Beklerim sunumuna çok istememe rağmen maalesef katılamadım.
Beni bekleyen bebiş anne artık gel dedi ve blogger anne uçarak eve koyuldu:)))

Bir blogger olarak benim için inanılmaz faydalı ve keyifli bir etkinlikti.
Bu anlamda iyi ki katılarak bir parçası olmuşum dedim:)

İşte bu güzel günden kalan anılar...




Bumerang ekibine tüm emekleri,samimiyetleri için ve elbette biz bloggerlar için organize ettikleri bu özel gün için çookkk teşekkür ediyorum.

İçerik aşkına bir sonraki yazımda görüşmek üzere dostlar:)))

6 yorum:

  1. Eger istanbul da yasıyor olsaydım asla kacırmazdım güzel ve faydalı bir konferans olmus belli

    YanıtlaSil
  2. @Gulsah Onen evet gerçekten çok özenle hazırlanmış bir gündü.Umarım gelecekteki etkinliklere katılırsın ve karşılaşıp sohbet ederiz bu etkinliklerden birinde:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Makyaj Tavsiyem hoşgeldiniz,bende bakıyorum bloğunuza:)

      Sil
  4. Müthiş bir deneyime benziyor. Bulunmayı yürekten dilerdik; ancak ne yazık ki şehirdışında olup zamanın uymamasından ötürü katılamadık. Eminiz çok güzel bir etkinlikti...

    YanıtlaSil
  5. Mükemmel bir gündü.Yeni bir blogger olarak çok şey öğrendim.http://fnsconsult.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil