30 Aralık 2014

2014 FAVORİ MAKYAJ ÜRÜNLERİM


İyisiyle kötüsüyle bir yılı daha geride bırakıyoruz.

2014'te pekçok makyaj ürünü denedim.
Aralarından en sevdiklerimi seçmek gerçekten zor oldu ama başardım.

İşte Wishing Beauty'nin 2014 favorileri:)))



NAKED 1 PALET: Urban Decay'in dünya çapında ses getiren o meşhur paletleri.
Maalesef ülkemizde halen satılmıyor.
Benim favorim Naked paletin ilki.
Renkleri çok tam benlik:)



Tek bir paleti yanıma alma şansım olsaydı sanırım Naked 1'i seçerdim.

YSL FUSION INK FONDÖTEN
İncecik yapısıyla gün boyu ağırlaşmadan rahatça kullandığım bir ürün.
Karma cildimle çok iyi uyum sağlıyor.

NARS LOOSE POWDER
 Ayrıntılı blog yazım burada

YSL BABY DOLL KISS & BLUSH
Bu ürünle ilgili inceleme yazımı yakınlarda yazmıştım.
Okumak için tıklayın

NARS LAGUNA AYDINLATICI: Krem formundaki Laguna'yı koyu tonundan dolayı bronzer ve kontürleme için kullanıyorum.
RT Stippling fırçası ile oldukça doğal bir görünüm sağlıyor.
Yıl boyunca elimde düşürmediğim ürünlerden.

LOREAL COLOR INFALLIBLE "HOURGLASS BEIGE" FAR
İster tek başına ister gölgelemede harika bir krem far.
Yapısı ve özellikle bu rengi ile tüm yıl boyunca çok severek kullandım.

MAC "PLUMFUL" RUJ
Mac'in orta tondaki pembe bu rujunu severek kullanıyorum.

BENEFIT THEY'RE REAL MASKARA
Bu yıl kullanmaya başlayıp memnun kaldığım ürünlerden biride bu maskara.
Kirpiklerimi çok güzel ayırıp hacim veriyor.
Kalıcı yapısı ile tam istediğim gibi bir rimel.
2015'in ilk ayı Ocak'ta bu ürünle ilgili detaylı bir inceleme yazısı gelecek:)

NYX BUTTER GLOSS "TİRAMİSU"
Pekçok makyaja yakıştırdığım nefis bir ton Tiramisu.
Nyx Butter gloss'ların yeni renklerinide denemek istiyorum 2015'te.

NARS SMUDGE PROOF FAR BAZI
Aralık ayında yayınladığım inceleme yazımı okumak isterseniz tıklayın

BOBBI BROWN CORRECTOR
Yorgun,mor ve şiş gözaltlarımı kapatmak için en büyük yardımcım.

NUXE REVE DE MIEL LIPBALM
Mis gibi portakal-bal kokan Nuxe Lipbalm uygular uygulamaz anında nemlendirme özelliğine sahip.
Temiz içeriği ile her daim favorilerimden.

Benim 2014 favorilerim böyle.
Aslında sizlerle paylaşmak istediğim daha pekçok ürün var.
2015'e diyelim artık:)))

Mutluluk,sağlık ve huzur dolu bir yıl olsun 2015.
Ülkemiz ve tüm dünya için barış dolu bir yıl dilerim...

Mutlu yıllar:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder