3 Kasım 2014

BURT'S BEES "LEMON BUTTER CUTICLE CREAM"


Merhabalar,

Bildiğiniz gibi 20 aylık bir oğlum var ve ellerim sürekli suda.Manikür yaptırmıyorum,evde kendim bakım yapıyorum tırnaklarıma.

Temiz içerik konusuna önem verdiğim için tırnak etlerim için güvenilir bir ürün arayışına girdim ve karşıma Burts's Bees çıktı.
Bu markanın daha önce lip balmlarını severek kullanmıştım ve daha sonra Tips and Toes Setin içinde çıkan bu mini boy tırnak eti dostumla tanıştım:)))



8.5 gr'lık bu minik kutunun içinden çıkan ürün miktarı pekte az değil.Biter bitmez 15gr'lık orjinal boyunu alacağım.

Gelelim bu ürünün sevdiğim taraflarına



İlk olarak mis gibi limon kokusu benden tam not aldı.

Metal kutunun içinde balm yapısındaki ürün tırnak etine sürer sürmez nemlendirerek yumuşama sağlıyor.Kesinlikle yağlandırmıyor.

Çantada taşımak için pratik bir ürün.

Temiz içerikli olduğu için gönül rahatlığıyla kullanıyorum.

Burt's Bees'in "Limon Yağı İçeren Tırnak Bakım Kremi"nden çok memnunum ve ilerki zamanlarda da kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum.

Tırnak etlerinize siz nasıl bir bakım ve ürünler kullanıyorsunuz?
Bakımlı eller ve tırnaklar için ipuçlarınızı paylaşın hadi:)))

2 yorum:

  1. Kalyon tırnak ve tıranak eti bakım yağını yeni aldım, hemen sevdim..çok iyi geldi tırnak etime. Tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
  2. tavsiyen için çok teşekkürler @miracle

    YanıtlaSil