8 Ekim 2014

Yepyeni Bir Marka "GOSH": Velvet Touch 160 "Delicious" Ruj

Merhabalar,

Geçtiğimiz haftalarda Gratis mağazalarında yepyeni bir marka 
"Gosh Cosmetics" yerini aldı. 

Danimarka kökenli markanın en önemli özelliklerinden bir tanesi "cruelty free" olması.Yabancı blogger ve vlogger'lardan da sıkça takip ettiğim Gosh markasını hazır Türkiye'ye gelmişken indirimi bile beklemeden hemen denemeye karar verdim:) 

İlk aşamada dikkatimi çeken "Velvet Touch" serisinin muhteşem rujlari oldu.
Ben 160 numaralı Delicious rengini çok beğenip aldım.




Orta tonlu çok doğal bir pembe ton.
Yoğun ve kalıcı bir formülü var.Sürümü yumuşacık. Dudakları kurutmuyor, hafif parlak bir yapısı var.İçeriğinde E vitamini barındırıyor.Benimkisi gibi kuruyan dudaklarda bile harika sonuç verdi.


Gosh Velvet Touch rujların siyah,şık ve kaliteli bir ambalajı var.Bu açıdan da benden tam not aldı.
160 Delicious rengi Emily 204 dudak kalemi ile beraber kullandım.Bu ikiliyi sevdim;)


GOSH markasına artık Gratis'lerden ulaşıyor olmak güzel. 

Ürünün fiyati(indirimsiz) 19TL

Umarım Gratis yakında Gosh'ta güzel bir indirim yapar çünkü birkaç ürün daha gözümü kestirdim:)

Gosh ürünlerini sizler inceleyebildiniz mi?
Beğendikleriniz,almayı düşündükleriniz veya aldıklarınız neler, paylaşırsanız sevinirim:)

Sevgiler

6 yorum:

  1. Bugün bende blogda 155 numarasını yazdım aferin bize güzel denk getirmişiz.:))
    Bu renkte güzelmiş ahh Gratis Gosh'ta bi indirim yapsa alacak bi dolu şey var.:)

    YanıtlaSil
  2. Süperrr, hemen okuyorum yazını;) evet hazır cruelty free bir marka geldi ülkemize tanıtalım beğendiklerimizi.Güzel bir Gosh indirimi bekliyoruz artık Gratis''ten;)))

    YanıtlaSil
  3. @kozmetikperisi teşekkürler tatlım:)))

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan, rengi güzel:)

    YanıtlaSil
  5. Rengi çok güzelmiş, mat rujları pek sevmiyorum parlak olmasını sevdim :)

    YanıtlaSil