30 Ekim 2014

YENİ KOZMETİK ALIŞVERİŞLERİM

Uzunca bir süredir alışveriş yazısı yazmıyordum.Bugünkü yazımda son zamanlardaki kozmetik alışverişlerime yer vermek istedim:) Bunları farklı zamanlarda yaptım ve bir çoğunu denemeye başladım bile:)

YSL ile başlayalım mı ne dersiniz?

Boyner'den yaptığım YSL alışverişi:)


YSL Baby Doll Kiss&Blush(Allık ve ruj) 10 numara.
Özellikle yanaklara uygulandığında hem çok doğal duran ve de karakteri olan şahane bir ton.



YSL Fusion Ink Fondöten
Bu föndötene bayıldııım arkadaşlar.Çok yakında inceleme yazısı gelecek:)

Sırada Kiehl's alışverişim var.
Kiehl's mağazasında cilt analizimi yaptırdıktan sonra bu ürünleri alıverdim.Aslında sadece gözaltı kremi alacaktım ama dayanamadım işte.


Kiehl's Midnight Recovery Eye Krem

Ultra Facial Oil-Free Krem

Powerful-Strength Line Reducing Concentrate

ve son olarak Flormar'ın çok merak ettiği krem allığı Smooth Blush, Light Coral rengi


Öncelikle tanıtmamı istediğiniz ürün ve ürünleri lütfen yorum bölümünde belirtin.

Sizlerin bu ürünlerden kullandıklarınız var mı?
Düşüncelerinizi merakla bekliyorum:)

Sevgiler

2 yorum:

  1. Bu fondöteni bende merak ediyorum, alıp almamak konusunda karasız kaldım.

    YanıtlaSil
  2. İnce yapılı,cildi ağırlaştırmayan güzel bir fondöten.ben karma ciltliyim ve kesinlikle yağlanma,parlama yapmadı.doğal ve mat bitişli.ben uygulatarak aldım rengi ve yapısından çok memnunum:)

    YanıtlaSil