5 Ekim 2014

Yeni Keşfim: L'occitane Shea El Kremi

 Bloğumun bugünkü konuğu yeni keşfettiğim L'occitane Shea El kremi.

Zaten kuru ve nemsiz olan ellerim bebekten sonra sudan çıkmaz hale geldi.Sürekli yeni ürünler deniyorum ve şuana kadar beni en çok mutlu eden ürün işte bu el kremi oldu.


İçeriğindeki % 20 oranındaki shea yağı, bal, hindistan cevizi yağı ve tatlı badem özü ile birleşiyor. Birde yasemin ve ylang ylang esasları ekleniyor bu muhteşem karışıma. 
Sonuç gerçekten harika;)))
Çok kuru ve nemsiz kalmış zavallı ellerimde anında etkisini gösterdi.Hızla emilerek cildimi rahatlatıyor.


Yapış yapış bir his bırakmıyor.Bu zengin içerik elleri yağlandırmadan  nemlendiriyor ve yumuşacık yapıyor.Kokusunu sevdim,tertemiz bir kokuya sahip.
Özellikle önümüzdeki kış ayları için makyaj çekmecem ve çantamın demirbaşı olacak.


Ben 75ml'lik boyunu kullanıyorum.Ürün 30ml ve 150ml'lik ambalajlarda da satılıyor. 

Peki sizin en sevdiğiniz el kreminiz hangisi? 
Yorum bölümünde sizin önerilerinizi bekliyorum:)))

Sevdiklerinizle mutlu bayramlar dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder