26 Ekim 2014

NEUTROGENA PORE&SHINE PEELING JEL

Herkese iyi haftalar,

Çok fazla peeling kullanan biri değilim.Ancak şu aralar Neutrogena'nın yeni serisi
Pore&Shine'nı kullanmaya başladım ve bu güzel peeling jelinden bahsetmek istiyorum size.


Bu ürünün en sevdiğim kısmı olan kokusuyla başlamak istiyorum:)

Misket limonu ve taze mandalinanın mükemmel bir karışımı.Tertemiz tam limon tarlasına düşmüş gibi:)
Ben kokusuna tek kelimeyle bayıldııımm...

Normal-karma arası cilt tipim var.Bu nedenle haftada 2 kez uygulamak benim için yeterli oluyor.


Ürünün kremsi bir yapısı var,kolay dağılıyor.Mikro tanecikler ve salisilik asit gözenekleri derinlemesine temizlemeyi vaadediyor. 




Yağlı ciltler için ideal bir ürün çünkü ciltteki parlamayı azaltma ve gözenekleri sıkılaştırma iddiasına sahip.
Karma ciltli biri olarak haftada 1-2 kez kullanıyorum.
Kuru cilt tipine ise pek uygun bir ürün değil.

Doğru aralıklarda kullanıldığı ve uygulama sonrası cildinizi nemlendirdiğiniz takdirde ben karma ciltlerinde sevebileceği bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Bende bu ürünle beraber bir peeling merakı başladı ki sormayın:)))
Sizin favori peelinginiz hangisi?
Yorum bölümünde düşüncelerinizi bekliyorum:)
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder