18 Ekim 2014

EKİM AYI FAVORİLERİM


Ekim ayının sonlarına doğru yaklaşıyoruz.Artık ılık günlere veda edip soğuk kış günlerine doğru adım atıyoruz yavaş yavaş.

EKİM ayı boyunca en çok severek kullandığım makyaj ve kozmetik ürünlerimi paylaşmak istedim sizlerle:)








YSL LE TEINT TOUCHE ECLAT FONDÖTEN
THE BALM SEXY MAMA PUDRA
BENEFIT ROCKATEUR ALLIK
BOURJOIS CHOCOLATE BRONZER
NARS PRO PRIME FAR BAZI
WET'N WILD COMFORT ZONE PALET
 PHYSICIANS FORMULA YOUTFUL WEAR KAPATICI
GOSH 160 DELICIOUS RUJ
EMILY 204 DUDAK KALEMİ
ESSENCE BERRY MERRY GÖZ KALEMİ
CHINA GLAZE MERRY BERRY
L'OCCITANE SHEA EL KREMİ

Bu ay ilk defa kullanıp çok sevdiğim ürünlerden bahsedelim mi biraz ne dersiniz?

GOSH Velvet Touch 160 Delicious ruju bu ay elimden düşürmedim desem abartmam sanırım.Bu markanın bu serisine bayıldııım:)))
Yazısını çoktan yazdım bile,Gosh rujları merak edenler mutlaka bir okuyun derim.

L'OCCITANE Shea El Kremi bu ay yeni tanıştığım ürünlerdendi.Çok ama çok memnun kaldım.Kuru ve nemsiz ellerim için aradığım el kremini buldum.İnceleme yazısını okumak isterseniz tık tık

Sırada yine yeni bir ürün var.
"PURE BEAUTY Nar Özlü Antioksidan Yüz Temizleme Mendili"


Makyaj temizlemesi çok başarılı,kokusu çok güzel.Bende herhangi bir irritasyon yaratmadan gayet kolay bir şekilde makyajımı temizledi.İndirimden iki paket almıştım.Kesinlikle stoklanacak bir ürün:)

ve geldik Ekim ayının son keşfine...

Dışarda,çantamda parfüm taşımayı hiç sevmiyorum.Kocaman şişe parfümleri çantadan çıkartmaya üşeniyorum.Sırf bu yüzden çoğu günler sürüp parfüm şişesini evde bırakıyorum.Sonunda bu sorunuma Sephora'da bir çözüm buldum.

Yeniden dolum yapılabilen bu mini parfüm şişesi çok pratik.


Metal bir yüzeyi var,üzerindeki taşlar çok zarif.Püskürtme mekanizması gayet kaliteli.


İstediğim parfümü bu minik şişeye sıkarak transfer ediyorum.Çok basit,pratik tam istediğim çözüm işte:)))

Ekim favorilerimden ilk kez bu ayda denediklerime öncelik verip tanıtmak istedim.Umarım bu ayki yeni keşiflerimi beğenmişsinizdir,aşağıda yorumlarınızı bekliyorum.

Herşey gönlünüzce olsun:)))
Sevgiler

4 yorum:

  1. merhaba ben uzun zamandır bu ürünü alabileceğim bir yer arıyorum ve size denk geldim :) BOURJOIS CHOCOLATE BRONZER ını nereden alabilirim acaba online ya da mağazalarda satısı olan bir yer var mı şimdiden teşekkür ederim çok :)

    YanıtlaSil
  2. Gosh Rujunu mutlaka denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Neslihan Altunel canım mutlaka bir bak, yapıları muhteşem.elimden düşmüyor bu aralar.

      Sil
  3. @nagehan buse dağdelen bourjois kısa süre önceye kadar Türkiye'de satılıyordu.Ben o dönem Watsons'tan almıştım.Şuan bir yurtdışı sitesi Asos.com'da satılıyor.Henüz alışveriş yapmadım ama Bourjois' dan almak istediğim birkaç ürün var bende alışveriş yapmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil