14 Eylül 2014

YEPYENİ ALIŞVERİŞLER:)))

Herkese iyi Pazarlar:)))

Son zamanlarda farklı zamanlarda aldığım ürünleri bir yazının altında toplamak istedim.Hadi hepsini inceleyelim tektek:))


Uzun zamandır çok merak ettiğim Tangle Teezer(tarakla) başlayalım isterseniz.


Yurtdışında adından çokça bahsedilen bu özel tarak dolanmış,zor taranan saçları koparmadan taramayı vaadediyor.Bakalım göreceğiz:)

Yine uzun zamandır almak istediğim bir markanın ürününe geçelim.
Nuxe Reve De Miel  Levres (yani Besleyici Onarıcı Dudak Kremi)


Nuxe'un bu ürünüyle ilgili pekçok güzel yorum okudum,biran önce deneyip yorumlarımı sizinle paylaşmak istiyorum:)

Rossmann'dan aldığım "Alterra Aloe Vera'lı Göz çevresi Roll-on'u"


Hassas,yorgun,gözaltı halkaları olan göz çevresi için serinletici ve nem verici bir ürün olma özelliğini taşıyor.İlk defa deneyeceğim ve sonucu çok merak ediyorum:)

Watsons'tan aldığım  "Naturals by Watsons" markalı bu el kremi Ecocert sertifikalı.Argan yağlı olması,içeriğinde paraben,silikon ve mineral yağ olmaması önemli bir artı.


Sırada Benri'nin mavi renkli Saç Spreyi var.Saçlarımı kısa kestirdikten sonra böyle çılgınca şeyler arar oldum:))) 


Son zamanlarda NARS makyaj ürünlerini bayılarak kullanıyorum.Bu şahane markadan yepyeni ürünleri deneyimlemeyi çok sevdim.Şuana kadar denediklerim benden tam not aldı.
Sırada ise Nars'ın göz makyajı temizleyicisi var.


Bu ürünle ilgili bir inceleme yazısı hazırlamayı düşünüyorum.
Siz ne dersiniz?

Rossmann alışverişimde çantama attığım Essence XXXL shine lipgloss "15 True Love" renginde.


Denemedim sadece rengine bakıp tamam budur dedim.Bir Essence lipgloss daha makyaj koleksiyonuma böylece katılır efendim:)))

ve son olarak Watsons Rimmel London standından aldığım Scandal Eyes serisinin göz farı.Lipgloss ambalajını andıran bu pratik ürünü kullanmak keyifli olacağa benziyor.


                                                Rengi 006 Rich Russet


Sizce hangi ürünü ilk tanıtmalıyım?
Yorum bölümünde düşüncenizi belirtin lütfen olur mu?

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere:))))

10 yorum:

  1. tangle tezeer ve benri sac spreyini merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bende, deneyip hemen yazısını yazacağım.;)))

      Sil
  2. güle güle kullan canım aldıklarını:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlı kareler çok teşekkürler canım;)))

      Sil
  3. Essence'in bu lipglossları çok güzel,hiç yapış yapış his bırakmıyor.Güle güle kullanın hepsini ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severek kullanıyorum cnm, çok teşekkürler; )))

      Sil
  4. Tangle Teezer<3 Bende de aynısından var hatta daha geçenlerde yazısını yazmıştım=)
    Nars'ın makyaj temizleyicisini çok merak ettim, içeriği nasıl acaba. Bir de Nuxe ü çok merak ettim ben=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel hemen okuyayım yorumunu cnm.nars ve nuxe'u deneyip en kısa zamanda paylaşacağım düşüncemi;)) sevgiler

      Sil
  5. Güle güle kullan. Bugün 2. okuduğun alış veriş yazısı. İkisinde de tangle teezer var. Ben de merak etmeye başladım

    YanıtlaSil
  6. Evet tangle teezer'ı merak edenler giderek artıyor.bende sırf bu meraktan aldım canım. Bakalım nasıl çıkacak?

    YanıtlaSil