4 Eylül 2014

NARS LOOSE POWDER // NARS TOZ PUDRA

Merhaba arkadaşlar:)

Nars ürünlerini çok ama çok sevdiğimi söyleyerek başlarsam şaşırmazsınız öyle değil mi? Biz kozmetik sevdalıları için NARS bir fenomendir çünkü.Allıkları,pudraları,farları,kapatıcıları vs. ne çok bayıldığım ürünü varmış:)

Bugün bir başlangıç yapalım ve Nars Loose Powder'la tanışalım istedim.


Nars Loose Powder, ipek gibi yumuşacık bir yapıya sahip.Ciltte çok kolay dağılıyor ve harika bir şekilde emiliyor.Oldukça doğal bir bitişe sahip.Yüksek bir kapatıcılığı yok.Ancak fondötenimi ağırlaştırmadan sabitlemek ve doğal bir görünüm sağlamak konusunda çok başarılı.Karma bir cilde sahip olmama rağmen parlama ve ağırlaşma hiç yapmadı.

6 farklı renk seçeneği mevcut.Bendeki rengi Desert


Sevmediğim tek özelliği ambalajının çok çabuk kirlenmesi.Parmak izi bile bırakıyor öyle diyim.Bu anlamda çok seyahat dostu bir ürün değil.


Kutunun içinden beyaz uygulama süngeri çıkıyor.Ben pek kullanmadım.Ama yakından görün istedim.


Real Techniques Powder Brush ile istediğim sonucu alıyorum.



Nars Loose Powder yarattığı doğal etki ve sabitlemedeki performansı ile çok sevdiğim bir ürün artık:)

Önümüzdeki postlarımda Nars'lanmaya devam edeceğiz ve sizin için Nars ürünlerim ile yaptığım bir makyajı paylaşacağım.

Toz pudralar hakkında siz ne düşünüyorsunuz kullandığınız toz pudraları paylaşın lütfen.Sevdiğiniz  ya da hiç sevmediğiniz özellikleri neler çok merak ediyorum.

Şimdilik hoşçakalın:)))))

2 yorum:

  1. Ben daha önce Chanelin cok övülen poudre libresini kullandim ve acikcasi tamam güzel bir ürün ama uzun zaman matlastirmiyor ve cok degisik bir görüntüde vermiyordu, daha uygun fiyatli pudralar ayni etkiyi yapiyordu bende. Loose Pudra almak istemiyorum artik, sürekli kullanmak istedigimde kutuyu ters cevir, fazla ürün ciktigi icin bir tarafini tesayla bantla, yaninda götürememe vs, ama tabii iyi bir ürün bulursam tüm bu söylediklerimi unutuveririm ;)

    YanıtlaSil
  2. @viva makyaj, loose powder pressed powder'lara göre daha başarılı sabitliyor ve doğal bitiş sağlıyor.Nars toz pudra makyajımı uzun süre sabitledi.tabi bu ciltten cilde göre değişir.toz pudra kullanmak biraz zor gerçekten.

    YanıtlaSil