26 Eylül 2014

FAVORİ SONBAHAR RUJLARIM // FAVOURITE FALL LIPSTICKS

Sonbahar kendini iyiden iyiye hissettirmeye başladı.Mevsim değişikliği makyaj rutinimede yansıyor artık.Fondötenlerime kavuştum.Far ve rujlarda ise daha koyu tonlara elim gitmeye başladı.

Bugünkü yazımda sonbahar için seçtiğim favori rujlarımı paylaşmak istiyorum.


Maybeline Color Sensational 630 Velvet Beige




MAC Plumful(Lustre serisinden)



Flormar Deluxe Shine Gloss Stylo D39



Rimmel London Kate Moss Serisi 19 numara



Hazır dudak ürünleri demişken araya 1 dudak kalemi & lipgloss sıkıştırsam sorun olmaz herhalde:)))

Rimmel London Exaggerate Lip Liner,063 Eastend Snob

NARS Lipgloss,Bimini


Bu sonbahar için benim favori dudak ürünlerim bunlar.
Sizin sonbahar rujlarınız hangileri,yorum bölümünde görüşlerinizi merakla bekliyorum:)

Sevgiler

4 yorum:

  1. Cok güzeller canim, Plumfulda harika duruyor :) Ben son zamanlar daha cok renksiz glosslar kullaniyorum, ama Maybelline Always Plum cok hosuma gitti, ilk indirimde onu almayi düsünüyorum sonbahar icin :)

    YanıtlaSil
  2. Rimmel'ın ruju çok güzelmiş, hazır bayram indirimi varken muhakkak göz atmam gerek :)

    YanıtlaSil
  3. Mac'in en güzel rujlarından Plumful cnm, beğenecegini umuyorum.Sevgiler;)

    YanıtlaSil
  4. @Claret Red evet cnm bir bak bu renge ve kate moss'un diğer renklerinede.çok başarılı bir seri bence;)

    YanıtlaSil