18 Ağustos 2014

YSL ROUGE PUR COUTURE NO 56

Bir makyajkolik olarak YSL markasının birbirinden güzel rujlarına bayılıyorum.Son zamanlarda Boyner'den almış olduğum bu güzellikle sizi tanıştırmak istiyorum.



Nefis bir mercan renkteki bu rujun kremsi,yumuşacık sürümlü bir yapısı var.Satin bitişli ve pigmentasyonu oldukça başarılı.Rouge volupte serisi rujlara göre kesinlikle daha kalıcı ve renk vermede çok çok daha başarılı.


Dudakları nemlendiriyor ve cesur bir renk olan mercan rengin doğal bir tonunu yansıtıyor.


Rouge Pur Couture serisi coloreveal teknolojisi ile geliştirilmiş.Mikro kristal esterler ve  transparan sentetik balmumu bazından üretilmiş,dudaklarla bütünleşerek doğal bir görünüm veriyor.Bu özel yapısı ile bu serideki rujlar şimdiden favorilerim arasına girdi.SPF 15 koruması olduğunuda belirtmek istiyorum.

Altın sarısı şık ambalajı son derece zevkli ve şık bir tasarıma sahip.Ben ruj sürerken kapağını ayna olarakta kullanıyorum.
Tasarım YSL markasının en güçlü olduğu yönlerden bir tanesi. 

Daha önce "YSL Rouge Volupte" serisini kullanan biri olarak şunu söylemeliyim:
Rouge Pur Couture serisi çok daha pigmentli,kalıcı ve canlı.

YSL Gloss Volupte 15 numara ile iyi bir ikili oldular:)


Siz ne dersiniz?

Sosyal medyadan beni takip etmek isterseniz:

4 yorum:

  1. Güle güle kullan, harika görünüyorlar ve dudaktada cok hos duruyor, hem belli hem dogal dedigin gibi :) Allik olarak Benefit Coralista cok yakisir bence, uyumlu olur, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler canım:) evet haklısın yanaklara coralista, bolca rimel.işte şahane bir yaz makyajı:)

    YanıtlaSil

    YanıtlaSil
  3. Bloguna bayıldım aradığım hersey var :) bana allık ve kırmızı ruj tavsiyesi verirmisin lütfennn :) mac rubywoo kırmızı ruju icin cok kararsızım kullandınmı hic?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah'cım, çok mutlu etti beni güzel sözlerin, teşekkürler canım;) mac rubywoo'yu kullanmadım ama mat yapılı bir ruj ve mac'in en çok satan kırmızı rujlarından.ben allık olarak nars'ın ürünlerini çok seviyorum.günlük kullanım için rockateur'u önerebilirim.çok doğal, pekçok makyajla uyumlu, şahane bir bir ton.nars'ın allıklarına bir bak derim, ayrıca the balm'ın allıklarıda kaliteli ve uygun fiyatıyla cazip.gratis dönem dönem % 50 indirim uyguluyor.öpüyorum, sevgiler:)

      Sil