14 Ağustos 2014

FAVORİ 10 ESSENCE ÜRÜNÜM

Uzun zamandır paylaşmak istediğim favori Essence ürünlerimi biraraya getirdim ve sizlerin beğeneceğinizi umduğum bir yazı hazırladım.

Essence, geniş ürün yelpazesi ve uygun fiyatları ile severek tükettiğim bir marka.Üstelik hayvanlar üzerinde test yapmıyor ki bunun için ayrıca artıyı hakediyor.

Sizin için seçtiğim 10 favori Essence ürününe bir bakalım ne dersiniz?




En son keşiflerimden biri olan "Essence Lash & Brow Gel Mascara" ile başlamak istiyorum.Bu transparan kaş ve kirpik maskarasını ben sadece kaşlarım için kullanıyorum.Kirpiklerimi şekilli ve bakımlı hale getiriyor.Fiyatına göre çok başarılı bir ürün.Gratis'lerde bulamamıştım,tesadüfen Rossman'da görünce hemen kaptım.


Bloom me up shimmer powder: Bloom me up serisinin bu şahane desenli aydınlatıcısını son zamanlarda çok sık kullanıyorum.Açık bej,şampanya tonlarında,hafif ışıltılı çok doğal bir aydınlatıcı.






Essence Eyebrow Stylist Set: Essence'in oldukça beğenilen bu kaş kiti açık ve koyu olmak üzere 2 farklı tondan oluşuyor.İçerisinden mini bir kaş uygulama fırçası çıkıyor.Ayrıca kutuda 3 adet farklı kaş şekline uygun stensil mevcut. 


Essence Ojeleri,renk çeşitliliği ve güzel fırçalarından dolayı severek kullanırım.Bu güzel ikili her daim favorilerimden:)


146 that's what I mint
&
113 do you speak love (favori kırmızı ojelerimden)

Essence markasının gül ağacı çubukları evde manikür yapan bendeniz için çok kaliteli ve pratik bir ürün.Paketin içinde 5 adet tırnak çubuğu var.


Essence Göz Kalemleri:

Kajal Pencil "08 Teddy"
&
Longlasting Eye Pencil "18 Berry Merry"


Longlasting serisi asansörlü mekanizması ve yumuşacık sürümü ile oldukça başarılı.

Essence "All About Cupcake Ruj"


Pekçok makyajla kolayca uyum sağlayan,dudakları kurutmayan yapısı ve hoş kokusu ile severek kullandığım günlük rujlarımdan.


Essence Glossy Lipbalm "Strawberry Cheesecake"

Rujlarımın üzerine veya tekbaşına rahatlıkla kullandığım çok doğal duran pembe bir gloss.



All About Cupcake üzerine Strawberry Cheesecake gloss uyguladım.


Benim favori Essence ürünlerim bunlar:)
 Sizlerin severek kullandığınız Essence ürünleri neler,hadi paylaşın:)))

Sevgiler

7 yorum:

  1. Jel ve brow kit bende her zaman favorilerimdır.
    Yazını ço beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Çalışan Anne, bencede çok başarılı ürünler.yazımı beğenmene çok sevindim,teşekkürler canım:)

      Sil
  2. gül agaci cubuklarini bende kullaniyorum, ya essence aliyorum yada almanyada p2 markasi var ama ikiside ayni fiyatlarida yakin, hangisi elime gecerse kapiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evde tırnak bakımı için çok güzel bir ürün bu çubuklar.oldukçada kaliteliler.p2 markası burada yok umarım onuda deneyebilirim yakında.sevgiler.

      Sil
  3. o çubuklara rastlasam bende kapicam ama bulamadim hiçbir gratiste. sanirim douglas in kendi markasi olan cubuklarindan alicam.

    YanıtlaSil
  4. o buz mavisi gibi olan ojede benim favorim rengi harika ve birşey sormak istiyorum o glossy lipbalm nasıl kokuyor çok mu tatlı kokusu var almak istiyorum fakat çok cesaret edemiyorum cherry brownieden sonra

    YanıtlaSil
  5. o buz mavisi gibi olan ojede benim favorim rengi harika ve birşey sormak istiyorum o glossy lipbalm nasıl kokuyor çok mu tatlı kokusu var almak istiyorum fakat çok cesaret edemiyorum cherry brownieden sonra

    YanıtlaSil