11 Ağustos 2014

BIODERMA SENSIBIO H2O

Herkese iyi haftalar:)))

Biz makyaj severler için en az makyaj malzemeleri kadar önemlidir makyaj temizleme ürünleri öyle değil mi? Geçtiğimiz günlerde Bioderma tarafından bana gönderilmiş olan bu ünlü misel solüsyonu sizler için tanıtmak istiyorum.Bioderma Sensibio H20 çoğumuzun severek kullandığı bir ürün:)



Bioderma ile makyajınızı temizlemek çok kolay.Bir pamuğa yeterli miktarda misel sudan döküyorsunuz.Yüz ve göz makyajınızı temizleyip, durulama gerekmeden makyajınızı çıkarıyorsunuz.Cildim normal-karma arası olup nemsiz ve bazen kızarıklıklar olduğundan dolayı makyaj temizleme ürünlerinde hassas ciltler için uygun ürünleri tercih ediyorum.Bioderma'nın ikinci şişesini kullanıyorum ve şuana kadar oldukça memnunum.


Bioderma Sensibio H20'nun en beğendiğim özellikleri:

Tek bir ürünle cilt & göz makyajını çıkartması
Cildimde gerginlik,tahriş ve hassasiyet yaratmaması
 Durulama gerektirmemesi(Ancak yıkayarak daha rahat hissediyorum)
İçeriğinde alkol,paraben ve parfüm yok

Bu kullandığım ikinci Bioderma misel su.İlk ürünün kapağıda oldukça pratik ve ürün israfını  önler biçimde tasarlanmıştı.Ancak bu kapak sanırım yeni.İşlevsel ve yenilikçi buldum.


Merak edenler için ürün içeriğini paylaşmak istedim:)


Siz Bioderma Sensibio H20 kullandınız mı? Misel sular hakkında neler düşünüyorsunuz?

Sevgiler

10 yorum:

  1. Benim de çok merak ettiğim ama fiyatından dolayı almakta tereddüt ettiğim ürün. Umarım yakın zamanda alıp deneyimleyebilirim. Blogunuzu takibe alım benimkine de beklerim:)
    http://benimmordefterim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nehir ırmak,bloğunuz hayırlı olsun:) umarım yakında denersiniz,yorumlarınızı merakla bekliyorum.sevgiler

      Sil
  2. Gerçekten harika Bİ ürün :) Waterproof ları bile çıkarıyor. Bana doktor önerisiydi. Özellikle hassas ciltler için biçilmiş kaftan. Ayrıca benim gibi ayrı ayrı ürün kullanmayı sevmeyenler için direk önerilen bir ürün. Ufak şişeleri de var, seyahat için ya da denemek isteyenler için önerilir. :) Detaylı paylaşımın için ellerine sağlık tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @KafamBiOnline ne güzel sende severek kullanıyorsun:) evet seyahat için daha mini boyları var,çok teşekkürler güzel yorumların için:)

      Sil
  3. bende bunu göz makyajimi cikartmak icin yillardir kullaniyorum, güle güle kullan yeni siseni canim :)

    YanıtlaSil
  4. harika bir urun en sevdiğim urunlerden ve vazgecmediğim makyaj temizleme urunlerimden birisi iyi gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @biricit conus paylaşımlarınız için çok teşekkürler.ne güzel çoğumuz severek kullanıyormuşuz:)

      Sil
  5. Bende severek kullandım hala kullanıyorum hatta yenisini almalıyım nerden alabilirim varmı tavsiyen ?

    YanıtlaSil
  6. @Gulsah Onen ben dermoeczanem internet sitesinden alıyorum.hiç sorun yaşamadım şuana kadar, hızlı gönderi yapıyorlar.bir bak derim:)

    YanıtlaSil