30 Ağustos 2014

AĞUSTOS'TA NELER BİTİRDİM?

MERHABALAR:)


Ağustos ayında bitirdiğim ürünleri paylaşma zamanı geldi:)



 Görüldüğü gibi sıcaklardan dolayı sadece 1 adet makyaj ürünü bitirebildim.Eylül ayı itibarıyla makyaj ürünlerimi bitirme gayretlerim devam edcek:)

Bu ay neler bitirmişim hadi inceleyelim.

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: İndirimden aldığım güzel bir makyaj temizleme ürünü.Sadece bir kullanımlık ürün kaldı.Bitince Bioderma ile devam edeceğim.

Organix Argan Oil &Shea Butter Şampuan: Ürünle ilgili detaylı blog yazım burada

Atelier Rebul Green Tea Kolonya: Hafif,sıkılmadan kullandığım bir kokusu var.Oldukça uzun süre kullandım.Şişe tasarımı zarif.Yeniden alır mıyım? Evet Atelier Rebul'un diğer kolonya esanslarınıda denemek istiyorum.

La Roche Posay Termal Su: Bugüne kadar hep Avene'nin termal suyunu kullandım.Dermoeczanem'den sipariş ettiğim 150ml'lik büyük boy ürünün yanında tester olarak göndermişler.Taşınabilir ölçüde küçük olması çok pratik.Avene'ninde mini boy termal suyunu severek kullanmıştım.

Gelelim Avene mi La Roche Posay mi sorusuna

La Roche'uda beğenmeme rağmen Avene'nin termal suyunu bir tık daha fazla sevdim.Yaz aylarındaki serinletici etkisini seviyorum termal suların.İki üründe cildimde öyle çok büyük farklılıklar yaratmadı ancak yeniden alırsam Avene alabilirim. 

Nivea Pure & Natural Roll-on: Çok beğendiğim yasemin kokulu bu roll-on alkolsüz ve alüminyum içermiyor.Hafif  ancak etkili bir yapısı var.Yeniden kesinlikle alırım.

The Body Shop Peppemint Ayak Ferahlatıcı Tuz: Bir avuç mis gibi nane kokulu tuzu ılık suya döküp ayakları dinlendirmek iyi geliyor.Özellikle günün sonunda ayaklarımdaki yorgunluğu hafifletmesini sevdim.

Yazımın başında da belirttiğim gibi bu ay sadece 1 makyaj ürünü bitirebildim.Karşınızda Rimmel Stay Matte pudramın durumu:)))



Stay Matte pudra Project Pan kapsamında bir üründü ve ben bir ürünü daha bitirmenin mutluluğunu yaşıyorum:) Project Pan yazını daha okumadım, merak ettim diyenler hemen buraya bekleniyorsunuz:)

Benim bu ay bitirdiklerim böyle sizler neler bitirdiniz,merak ediyorum,yorum bölümünde yazın lütfen:)

Benden şimdilik bu kadar:)))

Hepinize musmutlu bir haftasonu dilerim...

8 yorum:

  1. Atelier Rebul markası ilgimi çekiyor.

    Yeniler bol olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Kolonyalarını çok sevdim.elimde şimdi mandalinalı olanı var.kokuları, şişe tasarımları çok güzel:) teşekkürler tatlım; )

    YanıtlaSil
  3. @Alice Makyaj Diyarında evet canım yenilere yer açılıyor oleyyy:)

    YanıtlaSil
  4. Benimde pudramin dibi gözüktü, ama pek iyi matlastirmadigi icin ben yeni bir ürün almak istiyordum bittiginde, sen hangi pudraya gectin? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @viva makyaj şuan nars loose powder kullanıyorum canım:)

      Sil
  5. benimde stay matte pudram bitik durumda

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ederim @Makyajsız Olmaz.Pudra bitirmek gerçekten zor çünkü:)

    YanıtlaSil