26 Temmuz 2014

Organix Argan Oil & Shea Butter Şampuan İncelemesi

Uzun zamandır denemek istediğim bir saç ürünü markasıydı "Organix".
İçeriğinde sülfat ve paraben olmaması benim için önemli bir artı.

Gelelim Argan Oil ve Shea Butter saç şampuanı hakkında düşüncelerime.Bu seri elektriklenen ve kabaran saçlar için geliştirilmiş.Shea yağıyla nemlendirirken argan' la ise daha parlak bir görünüm sağlıyor.



Bu şampuanı kullanmaya başladıktan sonra ilk farkettiğim etkiler:

  • saçlarımın çok daha yumuşak olması
  • elektriklenme ve kabarmanın gözle görülür biçimde azalması
Normalde hafif dalgalı ve elektriklenen saçlarımda hissettiğim bu iki farklılık dışında canlılık ve hafif bir parlaklıkta gözlemledim.

Hafif güzel bir kokusu var.Ürünün saç kreminide denemeyi düşünüyorum.Ayrıca serinin yatıştırıcı ve nem yenileyici ürünü çok ilgimi çekti.Bunuda denemek istiyorum.

Organix markası temiz sayılabilecek içeriğe sahip olmakla beraber hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka.Bu nedenle kocaman bir artıyı daha hakediyor.


Ürünü Dermoeczanem sitesinden aldım.Fiyatı 30TL

385ml'lik şişesiyle uzun süre kullanım için uygun.Bir daha alır mıyım? Evet bu seriyi diğer tamamlayıcı ürünlerle beraber yeniden kullanmak isterim.Ayrıca Organix markasının daha birçok güzel serisi var bunlarıda zaman içerisinde denemek istiyorum.Siz Organix markası hakkında ne düşünüyorsunuz? Daha önce kullandığınız Organix saç ürün/ürünlerini paylaşırsanız sevinirim:)

Hepinize sevdiklerinizle güzel bir bayram diliyorum:)

Sevgiler

2 yorum:

  1. Güzel bir inceleme olmus, ellerine saglik :) Bloguma beklerim.
    http://eylemdelacroix.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. @Eylem Delacroix çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil