11 Temmuz 2014

L'OCCITANE ORGANİK SERTİFİKALI LAVANTA DUŞ JELİ

Lavanta,muhteşem kokusu,eşsiz görüntüsü ve rahatlatıcı etkisiyle çok sevdiğim bir çiçek.Bu yazıyı yazarken yanıbaşımda yanmakta olan BBW mum bile lavantalı desem:)

Bugün size L'occitane markasının Organik Sertifikalı Lavanta Duş Jelinden bahsetmek istiyorum.





Keskin bir lavanta esansına sahip.Sıradan duş jellerine göre daha yoğun kıvamlı bu nedenle az bir miktar ürün yeterli oluyor.Cildimde kurutma yapmadı,yapısını beğendim.


İçeriğinin %99.68'inin doğal olduğu belirtiliyor.Ayrıca Ecocert Greenlife sertifikasına sahip.



İki boy ürün boyuyla satışta.Benim kullanmakta olduğum 75ml'lik boyu 19TL.250ml'lik amblajı ise 56TL.Fiyatı yüksek.Bu nedenle küçük olanı tercih ettim.Keşke fiyatları birazcık daha uygun olsa.

Oldukça kaliteli bir şişesi ve ağzı var.Ürün kesinlikle ziyan olmuyor.Bu konudada benden kocaman bir artı aldılar:)




L'occitane Lavanta Duş jelini genel olarak beğendim.Temiz içeriği,ambalaj kalitesi ve bir lavanta sever olarak yeniden almak isterim.Tabi şöyle büyük bir indirim olursa çok daha güzel olur.


Sizin L'occitane'dan kullandığınız ürünler var mı? 

Doğal kozmetikler hakkında ne düşünüyorsunuz düşüncelerinizi çok merak ediyorum:)

2 yorum:

  1. Lavantalı banyo ürünlerini ben de çok seviyorum. Loccitane'ın denediğim banyo ürünleri oldu, performansları güzel fakat fiyatlarının şişirme olduğunu düşünüyorum ben. Banyo ürünlerine çok fazla ödemek içimden gelmiyor nedense :)

    YanıtlaSil
  2. @onorr şu temiz içerik,kaliteli ambalaj detaylarına takılınca fiyatlar alıp başını gidiyor gerçekten.şöyle güzel bir indirim dönemini yakalasam aklımda birkaç şey daha var almak istediğim.fiyat konusunda katılıyorum, biraz makul seviyeye gelmeli:)))

    YanıtlaSil