30 Temmuz 2014

"Haziran-Temmuz" Bitenler

Bayram sonrası ilk yazımda uzun süredir bitirmekte olduğum ürünlere yer vermek istedim.


İşte Haziran & Temmuz aylarında bitirdiklerim:)




 CAUDALIE INSTANT FOAMING CLEANSER: Bugüne kadar kullanıp en çok memnun kaldığım yüz yıkama köpüğü.Bitirdiğim bu ikinci şişeden sonra yenisini sipariş vereceğim.Bu ürünle ilgili ayrıntılı inceleme yazımı okumak için tık tık

NEUTROGENA GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ: Göz makyajımı en kolay şekilde çıkaran üründür kendisi.En yoğun göz makyajlarını bile başarıyla temizliyor.Tek kusuru ağız kısmının ürün israfını önleyecek şekilde tasarlanmış olmaması.Bunun dışında benim için ideal göz makyaj temizleyicisi, yedeğini stokladım bile:)

AVENE THERMAL SU: Bu mini boyu(50ml) çantada taşımak için almıştım.Çok çabuk bitirdim.Özellikle yaz aylarında thermal su kullanımını epeyce artırdım.Avene Thermal Su ile ilgili daha önce inceleme yazısı yazmıştım.Konuk yazar olarak yazdığım yazımı okumak için tık tık

PARMEX ASETON: Uzun zamandır severek kullandığım güzel bir aseton.

CAUDALIE BEAUTY ELIXIR: Bu ürünle ilgili inceleme yazımı okumak için tık tık



SALLY HANSEN HEALTHY CUTICLES NOW: Tırnak etrafındaki deriyi yumuşatan güzel bir tırnak eti kremi.İçeriğindeki vitamin ve soya proteini ile nemlendiriyor.Minicik bir miktar ürün tüm tırnaklarınıza yetiyor.Ben severek kullandım,ileride yeniden alabilirim.

L'OCCITANE LAVANTA DUŞ JELİ: Organik sertifikaya sahip.Temiz içeriği ve kokusunu beğendim.Ayrıntılı yazısını okumak isterseniz buraya

MAVALA HİDRO ONARICI AYAK KREMİ: Bu ürünün inceleme yazısınıda daha önce yazmıştım.Okumak için buraya

NIVEA PURE & NATURAL EL KREMİ: Nivea'nın Pure&Natural serisini seviyorum.Bu el kremi hafif,hoş kokusu ve Argan yağı ile kuru ellerime iyi geldi.
İçeriğinde Paraben,Silikon,Renklendirici ve Mineral Yağlar bulunmuyor.Memnun kalarak kullandığım için yeniden almayı düşünüyorum:)

BBW COCONUT & LIME BREEZE DUŞ JELİ: Hindistancevizi ve satsumanın mükemmel birleşimi bir kokuya sahip.Küçük boyunu denemek için almıştım.Kokusuna bayılmama rağmen içeriğinde SLS olduğunu gördüm.BBW gibi bir marka içeriklerde keşke zararlı hiçbir madde kullanmasa.Fiyatlarının indirim haricinde biraz yüksek olması ve bu içerik mevzusundan dolayı yeniden almayı düşünmüyorum. 

Bildiğiniz gibi Mayıs sonu Project Pan(ürün bitirme) başlattım.10 adet ürün belirleyip bunları bitirme kararı aldım.Şimdi ne yaptın,kaçını bitirebildin diye soracaksınız?
Aşırı sıcaklardan dolayı makyaj ürünlerinde biraz zorlanıyorum.Ancak şuana kadar bitirdiklerimi paylaşmak istiyorum.



EOS LIPBALM & DIORSHOW ICONIC MASKARA
+
Önceki fotoğraflarda yer verdiğim Sally Hansen Healthy Cuticles Tırnak Kremi ve Caudalie Beauty Elixir'bitirdim:))
Project Pan yazımı ve seçtiğim ürünlerin tümünü incelemek için tık tık

Benim bitirdiklerim böyle,sizler bu ara neler neler bitirdiniz?

4 yorum:

  1. Caudalie´den bir tane temizleme ürünü bedava secebilirim, birde jel ve temizleme sütü var, ücü arasinda karar veremedim. Gerci zaten daha benim temizleme ürünüm kis a ancak biter ama aklimda olsun köpüklü olan :)

    YanıtlaSil
  2. @vivamakyaj Caudalie'nin yüz yıkama köpüğünü çok severek kullanıyorum canım.jel ve temizleme sütünü hiç kullanmadım ama yüz yıkama köpüğünden çok memnun kaldım,tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. Ayy ne güzel bir sürü ürün bitirmişsin!=) Caudalie'nin yüz yıkama köpüğünü çok merak ediyorum, cildim karma akneye eğilimli. Akne yaparsa ve kurutursa diye endişe ediyorum ama. Senin cilt tipin ne?

    YanıtlaSil
  4. @Kozmetik Aşığı, benim cildim normal-karma arası canım.bende kurutma yapmadı, severek kullanıyorum;)

    YanıtlaSil