3 Temmuz 2014

"Blistex MedPlus" Yorumlarım

Merhabalar:)

Son zamanlarda dudaklarım inanılmaz kurumaya başladı.Döngü hep aynı kuruyor, çatlıyor ve ne kullanırsam kullanayım eski haline dönmüyor.

Elimdeki bütün lip balm'ları denedim ve sonunda bunların sorunu çözmeyeceğini anladım.Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine "Blistex Med Plus"' kullanmaya başladım.İyikide almışım:)



Bu minik maviş kavanoz kurumuş çatlayan dudaklarıma ilaç gibi geldi.Keskin,mentollü,nanemsi bir kokusu var.Ürünü sürer sürmez ferahlatıcı ve uzun süre kalıcı etkisini hissediyorsunuz.


Ürünü kullanmaya başlayalı bir hafta olmasına rağmen kuruluktan çatlayan dudaklarıma çok iyi geldi.Memnun kaldığım için hemen yazısını yazmak ve sizlerle paylaşmak istedim.

İçeriğindeki SPF15 dudakları zararlı güneş ışınlarından koruyor.
İçeriğini merak edenler için;


Blistex MedPlus'ın stick şeklinde olan ürünüde mevcut ancak stick olan stokta kalmadığı için bu ambalajı satın aldım.İlerde stick olanınıda çantamda taşımak amaçlı alabilirim.

Ürünün Dermo Eczanem sitesi fiyatı 8.50TL

 Siz kuruyup çatlayan dudaklar için hangi ürünleri kullanıyorsunuz? Yorumlarınızı merakla bekliyorum.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere:)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder