22 Temmuz 2014

BAYRAM ÖNCESİ ALIŞVERİŞLERİM:)))

Herkese Merhabalar:)))

Uzunca bir süredir alışveriş yapmıyordum.Gerek Project Pan (10 ürün bitirme projesi) yaptığım, gerek ihtiyacım olmadığı içindi.

Bu arada Project Pan'imde hangi ürünler mi var? Merak ediyorsanız linki burada :) Bitirme çalışmalarım ısrarla devam ediyor:))))

Birkaç aylık bu gerekli aradan sonra son zamanlarda aldıklarımı sizler için bu yazıda toplamak istedim.


Uzunca bir süredir almayı çook istediğim YSL'in mercan güzeli ruj ve gloss'u:)) Rouge Pur Couture ve Gloss Volupte serisinden iki yeni yıldız eklendi makyaj koleksiyonuma:)))





Rujun rengine bir bakar mısınız:))) Ben bayıldımmm:)



Bu ikilinin yazıları çok yakında mutlaka gelsin değil mi siz ne dersiniz?


Gratis'te bayram indirimini yakaladım ve mini bir alışveriş yaptım.Emily markasının göz kalemini severek kullanıyorum dudak kaleminide indirimde kaçırmayayım dedim.Ojeler ve Essence'in nail art kalemini denemek için sabırsızlanıyorum.



Son olarak Buyaka "Iam" aksesuar mağazasından bu birbirinden şirin takıları aldım:)


Bunlar benim bayram öncesi aldıklarım.YSL gloss ve ruju tanıtmamı isterseniz lütfen yorum bölümünde yazın:)

Sizler bayram öncesi indirimleri yakaladınız mı? Neler aldınız,paylaşırsanız çok sevinirim :))))

SEVGİLER...

16 yorum:

  1. güle güle kullanın, rujun rengi süper :)

    YanıtlaSil
  2. @neseli zebra çok teşekkür ederim.bende çok sevdim rengini:)))

    YanıtlaSil
  3. Rujun rengi harika ya bayıldım :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Yağmur Serhat çok teşekkürler canım:) hemen geliyorum bende:)

      Sil
  4. harika şeyler almışsın canım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Sansa Fashion teşekkürler canım.beğenmene sevindim:)))

      Sil
  5. Hepsi birbirinden güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ceyda'cım,söz konusu ysl oldu mu sende de bende de akan sular duruyor:) teşekkür ederim tatlım,senin yeni rouge volupte'de şahane, güzel günlerde kullanalım canım:) sevgiler

      Sil
  6. iyi günlerde kullanın. Rujun rengi bir harika <3

    YanıtlaSil
  7. Canım çok cici şeyler almışsın özellikle Ysl ruj ve parlatıcıya bayıldım yazısı en kısa sürede bekliyorum :)) Hepsini güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  8. @Vanilyalı Dünyam teşekkür ederim canım.Har ikisininde yazıları çok yakında geliyor;)))

    YanıtlaSil
  9. Mint yeşili ojeye bayıldım :)) Aldıklarınızı güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  10. @Kübra Kurt bu kaçıncı mint oje oldu bilmiyorum ama çok seviyorum bu tonları.teşekkürler tatlım:)))

    YanıtlaSil