30 Haziran 2014

SON ZAMANLARDAKİ FAVORİLERİM

Hoşgeldin Temmuz,

Ay kısıtlaması yapmadan son zamanlarda sıklıkla kullandığım ürünlere yer vermek istedim.Havaların ısınması ile beraber “less is better” düşüncesinden yola çıkarak makyaj ürünlerimi azalttım.İşte az ve öz makyaj malzemelerim:))))


Blistex MedPlus: Son zamanlarda kuruyan,pul pul olan dudaklarıma çok iyi gelen küçük bir mucize, bu dudak koruyucusu.Yoğun,keskin, nanemsi bir kokusu var,kesinlikle çok başarılı bir ürün.

The Face Shop Baby Powder El Kremi: Bebek pudrası kokan biricik el kremim:) Mis gibi bir kokusu var,hafif bir his bırakıyor.Kutusuna bayılıyorum.İtiraf ediyorum alma sebeplerimin başında geliyor bu minik köpecikli kutu.Ürünle ilgili tek sevmediğim taraf içeriğinde paraben olması.Ürün hakkındaki inceleme yazımı okumak için tık tık

Loreal SuperLiner BlackBuster: Loreal’in yeni çıkardığı keçe uçlu bu siyah kalemi çok sevdim.Kimilerine göre kalın uçlu bulunup sürümü zor olarak yorumlandı.Ancak dikkatli sürüldüğünde kalınlaştırmadan düzgünce sürülüyor.Simsiyah,bulaşmayan,akmayan kaliteli bir siyah kalem.Keçe uçlu kalemler normal kalemlere göre daha çabuk biter.Tek kusuru bu olacak sanırım.

Maybeline “The Falsies” Black Drama Rimel: Anneler günü indiriminden kaptığım bu rimelden memnunum.Plastik fırçasının sürümü kolay.Fiyatına göre başarılı bir rimel.

Bourjois “95 Rose de Jaspe” Allık: Bourjois diyince içim cız ediyor.Ben ürün gamının artacağını umarken Türkiye’den çekilme kararı aldılar.Watsons’taki %70 indirimden aldığım son Bourjois ürün.Işıltılı,açık pembe bir tonu var.


Bahar ve yaz makyajlarında doğal bitişli sonuçlar veriyor.

Loreal Color Infaillible Krem Far / Hourglass Beige: Bu serinin “Amber Rush” renginin Türkiye’ye gelmesini dörtgözle beklerken şampanya tonundaki “hourglass beige” rengini denemek istedim.Oldukça güzel bir doğal ışıltısı var.İster far altına ister tek başına bir kalemle güzel sonuçlar elde ediliyor.Umarım Loreal serinin kalan renklerinide getirir.

NYX Megashine Lip Gloss / Pink Rose: Nyx Lipglossların renkleri ve yapısını çok beğeniyorum.Tam bir yaz rengi olan Pink Rose parlak,şeker gibi bir pembe ton.


Avon Femme Parfüm: Elimden düşürmediğim harika bir yaz kokusu.

Son zamanlarda elimin gittiği, sıklıkla kullandığım ürünleri paylaşmak istedim.
Sizin bu aralar elinizden düşüremedikleriniz hangi ürünler? 
Paylaşırsanız sevnirim:)))

Sosyal medyadan takip etmek isterseniz:

8 yorum:

  1. The Face Shop Baby Powder El Kreminin ambalajı çok tatlı, Bourjois Allığın da rengi çok güzelmiş, Avon parfümün kokusunu merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. @sevda s. the face shop el kreminin ambalajı gerçekten çok sevimli,içindeki ürün bitince bile atmayı düşünmüyorum.avon femme ise tam bahar-yaz mevsimine yakışır bir parfüm.beğenmene sevindim,teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  3. Kremin kutusu çok sevimli duruyor, sırf ambalajı için almayı istediğim bir krem. Bourjois'ın çekilmesine ben de ciddi ciddi üzüldüm, yurtdışından almak zorunda kalıyoruz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Claret Red,bu şirin ambalaja kim hayır diyebilir ki:) bourjois markasının çekilmesine çoğumuz üzülmüşüz.Bu kadar seveni varken niye çıktılar Türkiye'den anlamış değilim.

      Sil
  4. Maybelline black drama ve avon femme ortak favorilerimiz.

    YanıtlaSil
  5. Bourjois markasi keske almanyadada satilsa, bu allik cok güzelmis güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @viva makyaj bourjois'nın özellikle fondöten,allık,bronzer gibi ürünleri çok çok başarılı.umarım Almanya ve Türkiye'de satılır ve hepimiz rahat rahat kullanırız.

      Sil