8 Haziran 2014

#İNCELEME: NARS SATIN LIP PENCIL "ISOLA BELLA"

İyi haftalar:)

Haftanın ilkgününde sizlere Nars'ın jumbo kalem formunda şahane bir rujunu tanıtmak istiyorum.


Kalem ruj normalde çok sık kullanan biri değilim.Fakat Nars'ın bu ürününü kullandıkça iyiki almışım diyorum:) 

Nars Satin Lip Pencil,adı üstünde satin bitişli ve mat bir kalem ruj.Dudağı ne uygularken ne de uygulama sonrası kesinlikle kurutmuyor.Yumuşacık,kremsi bir yapısı var.Sürümü çok kolay.



En önemli artıları bir kalem ruja göre oldukça pigmentli ve kalıcı olması.Uyguladıktan 4-5 saat sonraya kadar kalıyor.

Isola Bella rengi şeftali bej olarak tanımlanıyor.Dudakta nude gibi durmuyor.Sıcak bir alttonu var.Orta tonlu hoş bir şeftali Isola Bella.



İlgimi çeken bir noktayı paylaşmak istiyorum.Nars Satin Lip Pencil serisindeki ürünlerin isimleri dünyadaki önemli parklardan alınmış.
Isola Bella kuzey İtalya'da bir parkmış.Ne orjinal bir düşünce:)

Ürünle ilgili sevmediğim tek özellik kalemtraşla açılmak zorunda olması.Bana hiç pratik gelmedi.Keşke asansörlü ve otomatik bir tasarıma sahip olsaymış.Bu şekilde "travel friendly" (seyahat dostu) gelmedi bana.

Nars SatinLip Pencil fiyatı 65TL
Ben Bağdat Caddesi Nars mağazasından almıştım.

Nars'ın kalem formundaki ürünlerini siz nasıl buldunuz? Yorumlarınızı merakla bekliyorum.

Ve size bir sorum olucak.Sizce bloğumda tanıtacağım bir sonraki Nars ürünü hangisi olmalı?
Hadi Nars wishlerinizi alıyım...

Sevgiyle kalın:))) 

7 yorum:

  1. Satin lip pencil'leri cok begendim:)pigmentasyonu diger kalem rujlara oranla cok daha iyi

    YanıtlaSil
  2. Rengine bayıldım çok güzelmiş güle güle kullan :)

    merveylemakyajvemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler @Merve Akgün beğenmene sevindim:)

      Sil
  3. @kozmetikperisi aynen katılıyorum. kullandığım en kalıcı ve pigmentli kalem ruj.

    YanıtlaSil
  4. Chublerden daha güzel olduğunu,ve sanada çok yakıştığını düşünmekteyim :) chublere bir gıcık oldum ben nedensiz hihi sanırım ilk hediye olan cabimm kaybolduğu için :((
    güle güle sürüştür tatlım ,keşke yabancı yerdekiler gibi uygun olsa fiyatları ama nerdee ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he unutmadan senıdee mimlediimm ஆ http://kzmtkkokos.blogspot.com.tr/2014/06/mimmm-21-soru-yagmuru.html

      Sil
  5. @Madame Kokoş çok teşekkürler:) chubbyl'eri denemedim ama bu seri benden tam not aldı canım:)

    YanıtlaSil