5 Mayıs 2014

The Face Shop - Face It Aura CC Cream

İyi haftalar:)

CC Cream yani "color correcting" (renk eşitleyici,düzenleyici) olarak hayatımıza giren bu yeni ürün kategorisi pekçoğumuzun ilgisini çekiyor.Neden CC kremler bu kadar popüler? Hadi biraz konunun derinlemesine inelim.

Cildiniz pürüzsüz,sivilcesiz olabilir.Sanırım bu anlamda şanslı biriyim.Ancak yüzümün belli bölümlerinde örneğin yanaklarımda renk eşitsizliği var.Fondöten bu yüzeyleri kısmen kapatsada bir süredir kullandığım bu CC krem istediğim görüntüye ulaşmamı sağladı:)

Evet hanımlar bugünün yıldızı The Face Shop "Face it Aura CC Cream"



Ürünün çok ilginç bir kullanım şekli var.Kapağı açtığınız zaman karşınıza çıkan butona bastıkça ürün geliyor.


Ben kullanımını pratik ve sıradışı buldum.Ürünü ekonomik kullanma açısından zekice ve yenilikçi bir tasarım.

Gelelim bu ürünün benim cildime katkılarına:

"Face it Aura CC Krem" cildimdeki renk düzensizliklerini istediğim ölçüde eşitledi.
Cildime aydınlık ve sağlıklı bir görüntü verdi.

Sabahtan akşama kadar cildimde dağılmadan,bozulmadan kaldı.Bu açıdan 12 saat kalıcılık etkisine katılıyorum.

Normal-karma arası bir cildim var.Ağırlık yapmadı,yanaklarımda kuruluk yaratmadı.

 SPF 30 koruma faktörü olması çok önemli bir avantaj.Hele güneşin kendini göstemeye başladığı şu aylarda.

Real Techniques Miracle Complexion Sponge ile ürünü yüzüme uyguluyorum.
Makyaj süngerlerinin biraz fazla ürün emdiği konuşulur buna bende katılıyorum ama bu ürün için RT MCS'dan çok memnun kaldım.


Ben 02 Natural Beige rengini kullanıyorum.Tam benim rengim.
  
İçinden çıkan süngeri açıkçası kullanmadım.

The Face Shop Türkiye  internet sitesinden aldığım ürünün güncel fiyatı 66TL.

Sizler CC kremler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Denediğiniz markalar varsa lütfen paylaşın,fikirlerinizi çok merak ediyorum.

Sevgiler...

4 yorum:

  1. CC krem ilgimi cekti, ama o marka almanyada yok galiba, hic görmedim, güle güle kullan canim :)

    YanıtlaSil
  2. evet @viva makyaj bende çok sevdim bu ürünü.kore menşeli bir ürün,Türkiye'de de yeni sayılırlar.çok teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  3. mekanizmasi ilgimi cekti :) siz begendiysrniz guzeldir deborah markasinin CC kremi cok kullaniliyor. bende bir tane denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  4. kübra'cım mekanizması sayesinde ürün israfı olmuyor.güzel sözlerin için teşekkür ederim canım.deborah'nın cc kremini duymamıştım hemen bir bakıyım bende.sevgiler

    YanıtlaSil