31 Mayıs 2014

PROJECT PAN #1

İyi Pazarlar Wishingbeauty okurları:)

Ardarda yapılan indirimler sonunda zaten halihazırda fazlaca olan makyaj malzemelerimi nasıl kullanıp bitirebilirim diye düşünürken aklıma 10 ürünlük bir "project pan" yapmak geldi.Makyaj çekmecelerimin kuytularında bitecek,az kalmış veya uzun süredir kullanmadığım ürünleri kılı kırk yararak seçip ortaya çıkardım.


Bu ilk project pan'imdeki ürünleri bitirene kadar başka hiçbir ürün almayacağım.Amaç bir nevi tasarruf ve ürün israfının önüne geçmek.İşte bitene kadar beni kozmetik diyetine sokacak ürünler karşınızda:)))

Loreal Lumi Magique Fondöten:


Uzunca süredir elimde bulunan "lumi magique" beige rose tonuyla çok beğendiğim bir ürün.Ancak fondöten bitirmek konusunda zorlanıyorum.Hele aynı anda 3 fondöten,bb ve cc kremler olunca ürünün dibini görmek iyice zorlaşıyor.Yarısından fazlası bitmiş olan lumi magique fondöteni bakalım ne kadar zamanda bitirebileceğim?

Rimmel London Stay Matte Pudra:


Rimmel London'ın en sevdiğim ürünlerinden biri stay matte pudra.Mat bitişli başarılı bir sabitleyici pudradır kendisi.Uygun fiyatı ile çoğumuzun olmazsa olmazıdır öyle değil mi? Nars'ın pudrasını aldıktan sonra artık bitmelisin diyorum bu vefakar dosta.

Bourjois Bronzing Powder:


"Chocolate Bronzer" olarak aklımızda kalan çikolata kokulu bu güzel bronzer'ın doğal tonu ve kokusu onu çok özel kılıyor.Çok sık bronzer kullanan biri olmadığım için bu ürünün hakkını veremediğimi farkettim.Bitirmekte en çok zorlanacağım bu olacak sanırım.
Bourjois maalesef ülkemizden çekildi.Bu kadar sevenine rağmen neden böyle oldu bende bilemiyorum?

The Balm Hot Mama Allık:


Şeftali pembe alttonlu bu popüler allığın içinde minik altın rengi ışıltılar bulunuyor.Ancak cilde uygulandığında kesinlikle sırıtmıyor.Henüz yarılayamadığım bu muhteşem allık bitirmekte zorlanabileceklerim arasında.Allık bitirmek zaten zor bir iş,birde birden fazla ürün olunca malum.Ama iddialıyım dibini göreceğim bu ürününde:)))

DiorShow Iconic OverCurl:


Bu rimele bayılıyoruummm.... Bitsin hiç istemiyorum ancak rimellerin raf ömrü açıldıktan sonra 6 ay.Bu rimelin altındada 6 ay ibaresi yazılı ve ben göz sağlığım için rimelleri bitiremesem bile tutmuyorum.Bu ayın sonunda vedalaşmam gereken ürünlerden bir tanesi.

Caudalie Beauty Elixir:


Caudalie Güzellik İksiri yazımı okumak için tık tık

Sally Hansen Healthy Cuticles Now:


Tırnak etlerini yumuşatan ve besleyen başarılı bir bakım ürünü.Kutunun içindeki miktar ilk başta az gibi görünsede oldukça az miktar ürün yeterli oluyor.Raf ömrünün bitmesine halen zaman olmasına rağmen bitmek üzere olan  bu minik kutuya veda etme zamanı geldi bence.

EOS Lip Balm(Ballı)


EOS Lip balm'lar organik olmaları ve yaratıcı tasarımlarıyla göz dolduran ürünlerden.Bu minik yeşil yumurtayı yaklaşık altı aydır kullanıyorum.Sürümü çok pratik,çok hafif ve hoş bir bal kokusuna sahip.Sık kullandığım bir ürün olmasından dolayı bitmesi yakındır.Project pan'ımın en kolay bitecekleri arasında:)))

Mac "Hue" Ruj:

Şeftali pembe alttonlu bir nude ruj.Kolay sürümlü ve dudağı nemlendiren bir yapısı var.Maalesef dudaktaki çizgilere doluyor.Bu nedenle bu ikiliyi birlikte kullanıyorum:


Mac Hue + Rimmel London Stay Glossy "120 nonstop glamour"

Project Pan'ımın 10 ürününü size tanıtmaya çalıştım.Hedefim bu ürünleri bitirene kadar kullanmak ve bu süre zarfında hiçbir yeni ürün almamak.Bunu başarabilirim:)))
Project Pan hikayemin devamı burada....

17 yorum:

  1. Ürünlerin hepsi birbirinden güzel tatlim, bitirmek nekadar sürecek bende merak ettim :) birde bende rimmel pudra almak istiyordum, sence nars dahami iyi?

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim @viva makyaj'cım.bitirdiğimde buradan sizlerle paylaşacacağım:)
    nars loose powder cilde hafif aydınlık veren,yağlanmayı çok iyi kontrol eden bir toz pudra.kalıcı,bitişi doğal.sabitleme konusunda çok başarılı buldum.stay matte'yi sevmeme rağmen onun çok üzerinde bir ürün canım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bronzer ve alligi bitirmek epey zamanini alcak, dayanabilcek misin o zamana kadar bisey almadan? :)

    YanıtlaSil
  4. @Bayan Bakimli işte beni en çok zorlayacak 2 ürün.ama kararlıyım bitirene kadar kullanacağım canım:)

    YanıtlaSil
  5. Hot Mama'yı bitirmek çok çok zor olacak senin için. :)
    Bourjois çekilmeyeydi iyiydi ya bende çok seviyordum. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Tek Aşk A* bende ne zaman bitecek çok merak ediyorum.bourjois ürün gamını genişleteceğine tamaman çekildi.yazık oldu, bende çok üzüldüm canım:(

      Sil
  6. Hayatımda bir kez allık bitirdim.Sana Allah kolaylık versin diyorum:):)
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Sansa Fashion teşekkürler canım, darısı başıma diyelim:)

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Valla bir ben yapayıorum şu projeyi çok hayran kalıyorum kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nesneslis'im sen en güzel şekilde yaparsın canım arkadaşım:)

      Sil
  9. Kolay gelsin Dilek'cim! Zorlu olacak gibi görünüyor. Ama başaracağına inanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eda'cım desteğin için teşekkürler, bu motivasyonla tam gaz project pan:))))

      Sil
  10. kolay gelsin :) en zoru bronzer olacak diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyaj denizi katılıyorum sana canım:)

      Sil
  11. Allık bitirmek o kdar zor kii:( Kolay gelsiiin=))

    YanıtlaSil
  12. @Kozmetik Aşığı aahh bilmez miyim,çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil