24 Nisan 2014

The Face Shop'tan "Lovely Me Ex Pet Perfume Baby Powder El Kremi"

Haftasonu planlarının havada uçuşmaya başladığı günlerden hepinize selamlar...

El kremleri konusunda ne kadar meraklı olduğumu söylememe gerek yok sanırım:) Yeni el kremleri araştırmak,keşfetmek benim için keyifli bir uğraş.Son zamanlarda Caudalie el kremleri ile yaşadığım mutluluk devam ederken yepyeni bir ürünü daha denemeye başladım.

Ünlü Kore markası The Face Shop'ın inanılmaz tatlılıktaki ambalajında sunulan bu şipşirin el kremi ile sizi tanıştırmak istiyorum.


"Baby Powder" yani bebek pudra kokulu bu el kremi sürüldüğü andan itibaren yapışkanlık hissi vermeden başarılı bir nemlendirme sağlıyor.Elleri çok sık suyun içinde olan bir anne olmama rağmen nemlendirme düzeyi beni memnun etti.Çok hafif bir yapısı var bu nedenle emilimi hızlı ve rahatsız etmiyor.


Bu ürünü özel kılan en önemli özellik bence şirin ambalajı:) 


Makyaj masamın üzerinde çok tatlı görünüyor.Bunun yanında çantanıza atmak içinde ideal boyda.İçindeki ürün bittikten sonra kullanacağım el kremini bu kutuya aktarmayı düşünüyorum.

Lovely Me Ex Pet El kremi ile ilgili beni biraz düşündüren içeriğinde paraben türevi bir madde olması.İçeriğindeki maddelerin tümüyle ilgili bilgim olmadığı için içerik listesini sizinlede paylaşmak istiyorum.


Sonuç olarak, Lovely Me Ex Pet sıradışı tasarımı ve nemlendirme açısından başarılı bir ürün.İçeriğide temiz olsa dört dörtlük bir ürün olacak.
Ürünün fiyatı:22TL

The Face Shop Türkiye web sitesinden ürüne ulaşmak için tık tık

Bloğumda son zamanlarda el kremlerine sıkça yer verdim.Bunlar benim seçtiklerim...
Sizlerin son zamanlarda kullandığınız el kremleri hangileri? Paylaşırsanız çok sevinirim...

Sevdiklerinizle bol kahkahalı bir haftasonu diliyorum:-)

4 yorum:

  1. Kremin kabı gerçekten çok şirin.
    Bu son aylarda otacı argan yağlı el kremini bitirdim güzel nem veriyor ama kokusu kötü :( galiba arko meyve serisinin kokusunu daha çok seviyorum :):) Bu günlerde ise oriflame dazzy ççiçek kokusu da çok hoşuma gidiyor.
    http://nypdsena.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. @Sena Dursun, otacı ve arko'nun el kremlerini bende merek ediyorum.ilk fırsatta deneyeceğim.paylaşım için teşekkürler canım:-)

    YanıtlaSil
  3. Ayyy yerim kabınııı ben bu kreme karşı önyargılıydım sen onay verdiysen benim için bitmiştir canım

    YanıtlaSil
  4. @Neslihan Altunel canımsın ya:))) kabı çok tatlı gerçekten.baktıkça bakası geliyor insanın.sende denediğinde yorumlarını paylaş tatlım.

    YanıtlaSil