30 Nisan 2014

NİSAN AYI FAVORİLERİM

Merhaba canlarım,

Nisan'ı serin,yağmurlu günlerle tamamladık.Biraz renklenelim,kozmetiklerle neşelenelim ne dersiniz? "Monthly Favorites" yazılarını okumayı sizde benim gibi seviyor musunuz? Bundan böyle aylık favori ürünlerimi düzenli bir şekilde paylaşmak istiyorum sizlerle

Efendim,Nisan ayı benim için ağırlıklı olarak yeni ürünler denediğim ve bolca makyaj yaptığım bir ay oldu.

 
Öncelikle "The Face Shop"ın CC kremi ile başlamak istiyorum.Oldukça iyi bir kapatıcılık sağlıyor ve cilt tonunu eşitlemede çok başarılı buluyorum.




Ürünü uyguladıktan sonra kısa bir süre geçmesini bekleyin,ürün ciltle bütünleşiyor.Bu ürünle ilgili ayrıntılı yazım çok yakında gelecek. 

Bourjois Smoky Eyes "Mordore Chic":



 
Bourjois'nın bu üçlü paletinin ipeksi,yumuşacık bir yapısı var.Birbiriyle uyumlu 3 kahve tonundan oluşuyor.

 
İster kuru bir fırçayla uygulayın, ister hafif ıslak bir fırçayla.Ancak hatırlatıyım ıslak uygulamada farlar daha yoğunlaşıp,belirginleşiyor.

Buğulu gözlerden ziyade günlük kullanım için daha ideal.Farların pigmentasyonu buğulu makyaj için biraz zayıf kalıyor.Bourjois bildiğiniz gibi Türkiye'den çekiliyor.Bu nedenle Watsons'ta %60'a  varan bir indirimden aldım bu paleti

Helena Rubinstein Magic Concealer: Yine son aylarda elimden düşmeyen bir ürün.2 numaralı rengi ile cilt tonumla tam örtüşen,kalıcı,çok güzel bir kapatıcı.
 
 
Biter bitmez yenisini almak istiyorum.Maalesef ülkemizde satılmıyor.Ben freeshop'tan almıştım.

Benefit Rockateur Allık

 
Aslında sadece Nisan ayının değil son ayların en favori allığı Rockateur benim için.Pembe altın ve şeftali tonların mükemmel bir birleşimi Rockateur.Birçok makyajla uyumlu,doğal tonda bir allık.Kokusunada bayılıyorum buarada.
 
Bourjois Regard Effect Metallic Eyeliner: 52 brun inoxydable numarasını kullanıyorum.Metalik bronz kahve çok tatlı bir ton.Sürümü yumuşacık ve oldukça kalıcı bir kalem.Bu seriden başka renklerde alsaymışım keşke diye üzüldüm.Bourjois çok sevilen bir marka,ürünleri çok kaliteli.Ülkemizde tüm ürünleri ile yeniden satılmaya başlamalı.
 
Shiseido Natural Eyebrow Pencil : Ash Blond rengi biraz açık gibi görünsede kaşlarımla uyum sağladı.Sürümü biraz sert.Hemen eriyip biten ürünlerden değil.Uzun süredir benimle bu kaş kalemi.
 
Favori Dudak Ürünleri ise
 
 
 
Kate Moss'un en sevdiğim 07 numarası ve Rimmel London'ın non stop glamour'ı mükemmel bir ikili benim için.
 
Maybeline Baby Lips "Cherry Me": Nisan ayında keşfettiğim yepyeni bir renkli dudak koruyucu.Canım dostum Kübra'nın doğumgünüm için gönderdiği hediyelerden biri.O kadar beğendimki bu rengi şimdiden çantamda,masamda,sürekli gözümün önünde.
 
 
Kübra'cığım bu yazıyı okuduğunu biliyorum.Beni bu güzel ürünle tanıştırdığın için çok teşekkür ederim.Baby lips'in ayrıntılı yazısı yolda:)
 
Makyaj ürünleri dışındaki Nisan favorilerim ise: 
 
The Face Shop Lovely Me Ex Pet El kremi yazımı okumak için tık tık
 
Body Shop Moringa EDT parfüm: Bahara yakışan çiçeksi,çok sevdiğim bir parfüm
 
John Frieda 3-day straight şekillendirici: Nemli ve ıslak saça uyguladığım saç düzleştirici.Özellikle saç şekillendirici öncesi kullanımda çok iyi sonuç veriyor.
 
Nisan ayının favori ojesi Essie "Sunday Funday" İnceleme yazısını okumak için tık tık
 
Makyaj çantam ise Zara Home'dan...
 
ve bu uzun yazının sonuna geldik:)
 
Umarım keyifle okuduğunuz bir favori yazısı olmuştur:)))

6 yorum:

  1. Harika ürünler :) Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler şeyma.beğenmene sevindim:-)

      Sil
  2. Canımm hepsi güzell
    Elimdeki bi ton kapatıcı biterse Helena Rubinstein Magic Concealer'ı almayı düşünüyorum ki sende beğenmişsin Keyifli yazı için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, harika bir kapatıcı, elindekileri bitirince kesinlikle denemelisin tatlım:)))) uzunca bir yazı oldu ama söz konusu makyaj, kozmetik olunca anlatmak istediklerimiz hiç bitmiyor değil mi?

      Sil
  3. Hepsi cok hos gozukuyor. Farı baya kullanmıssın canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım:) ahh o farın başına neler geldi.kapak açıkken düştü, farların o perişan hali geçirdiği kazalardan tatlım:) Sevgiler

      Sil