7 Nisan 2014

FAVORİ BAHAR ÜRÜNLERİM

Yeni bir haftadan herkese selamlar:)

Geçen hafta benim için oldukça yoğun geçti.Zaman kısıtlaması yaşadığım zamanlarda makyaj malzemelerimide elimden geldiği ölçüde pratik seçmeye çalışıyorum.İşte son zamanlarda elimden düşmeyen makyaj ürünleri:)



The Balm Nude'tude: Renkleri,kalıcılığı,pigmentasyonu ile günlük çok sık kullandığım bir palet.Birde tozutma sorunu olmasa.

The Balm Schwing Eyeliner: Çok ince olmayan ucu ile oldukça kolay bir sürme işlemi sağlıyor.Bugüne kadar kullandığım en kolay sürümlü ve kalıcı eyeliner diyebilirim.

Helena Rubinstein Magic Concealer: Çok koyu renk gözaltlarım olmasada kaliteli kapatıcılar makyajımın olmazsa olmazı.2 numaralı rengi ile cilt tonumla tam örtüşen,kalıcı,çok çok güzel bir kapatıcı.Biter bitmez yenisini almak istiyorum.Türkiye'de satılmaması çok yazık.Ben freeshop'tan aldırmıştım.

Caudalie Lip Conditioner: Caudalie markasını keşfetmiş olmaktan dolayı çok mutluyum.Cildime çok iyi gelen,temiz içerikli bu markanın cilt bakım ürünlerini çok ama çok severek kullanıyorum.Antioksidan içerekli olup hafif bir vanilya ve üzüm kokusuna sahip.Yumuşacık yapısı olan bu güzel dudak bakım ürününün dibi göründü.Yapış yapış olmayan ve yumuşak yapısı ile dudaklara çok iyi gelen bir dudak koruyucu.

Dior Tekli Far(516 Nude Luminescence): Aydınlatıcı olarak kullandığım bu güzel farın şahane bir tonu var.



Sürümü yumuşacık,çok doğal bir bitişi var ve oldukça kalıcı.

DiorShow Iconic OverCurl: Kirpikleri çok güzel uzatan ve kıvıran bir fırçaya sahip.Ambalajı,yapısı ile hertürlü övgüyü hakediyor.

The Face Shop'tan Face it Aura CC Cream: The Face Shop markasından yaptığım ilk alışverişle gelen bu CC kremden memnun kaldığımı söylemeliyim.
Ben "02 Naturel Beige" rengini seçtim.Kore markalarının BB-CC krem konusundaki ünleri boşuna değilmiş.İlk sürdüğümde beklediğim renk eşitleme etkisi hemen oluşmadı.Fakat zamanla ürün ciltle bütünleşince giderek daha iyi bir görüntüye kavuştu.Kapatıcılık olarak beklediğimin üzerinde bir performansı vardı.Cildimde ağırlık yapmadı.Bu ürüne daha detaylı olarak sonraki yazılarımda yer vermek istiyorum.Siz ne dersiniz?

The Face Shop alışveriş yazımın tümünü okumak isterseniz tık tık

Baharla beraber sizin kullandığınız ürünlerde bir değişiklik oldu mu? Neler kullanıyorsunuz paylaşırsanız sevinirim:)

Hepimize mutlu,huzurlu bir hafta diliyorum...

3 yorum:

  1. Dior'un nude farini bende cok severek kullanmistim canim, simdiler de concealer kullaniyorum aydinlatici olarak :) ayrica uzun suredir yoktum yazilarini tekrar okumak cok keyifli :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. merhabalar canım,yazılarınızı nasıl özlemiştim:) dior'un farını beğenmene sevindim:) hoşgeldiniz tekrar:)))) öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. haha, ne cok benzer ürün seviyormusuz, bende bir kac gün önce HR kapaticim bitecek diye hemen yedekledim, bende 2 numera kullaniyorum :)

    YanıtlaSil