11 Nisan 2014

ESSIE: "SUNDAY FUNDAY" İNCELEMESİ

Hoşgeldin Bahar:)

Tüm renklerin ahenkle buluştuğu yılın en sevdiğim zamanlarındayız.Bu değişimden bende nasibimi aldım.Boyner'de gördüğüm rengarenk Essie standının etrafında epeyce bir vakit geçirdikten sonra "Sunday Funday" renginde karar kıldım.



Nefis bir mercan renk hayal edin,içinde de minik minik pırıltılar.Öyle ışıl ışıl bir pırıltı beklemeyin,geyet ölçülü ve doğal bir görünümü var mercan rengin içindeki pırıltıların.


Tek katta bile rengini tamamen verdi.Ama ben 2.kattaki rengin oturaklı halini daha çok sevdim.


Sürümü çok rahat bir fırçaya sahip.


Sunday Funday'i rengi,kıvamı,sürümü,yapısı ve herşeyiyle çok ama çok  beğendim.

Fiyatı:19TL

Umarım benim kadar sizinde hoşunuza gitmiştir bu sıcacık renk:)

                                          Peki sizin en sevdiğiniz Essie ojeniz hangisi?

                                                     Herşey gönlünüzce olsun:))))

10 yorum:

  1. Renk cok tatliymis gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel renk bayildim. essie fiji'ye baktınız mı hiç Dilek abla :) Benim listemde var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım not aldım fiji'yi.bir sonraki gidişimde mutlaka bakacağım:) haber vereceğim sana:))))

      Sil
  3. insanı acıktıran harika bir renk <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle,bende bayılıyorum bu renge:)

      Sil
  4. Rengide ismide pek guzelmis :) iyi gunlerde kullan canim..Tam baharlik :)

    YanıtlaSil
  5. çok eğlenceli bir isim seçmişler:) teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım ! Çok yakışmış güle güle kullan kuzum

    YanıtlaSil
  7. neslihan'cım beğenmene çok sevindim:) teşekkür ederim canım arkadaşım:))))

    YanıtlaSil