16 Nisan 2014

BLOGGER GÖZÜNDEN NİSAN KARELERİ

Herkese merhabalar

Bugün farklı bir yazı ile karşınızdayım.Bol resimli bir hoşgeldin ilkbahar yazısı hazırlamak istedim.


Yılın en güzel ayı Nisan bence.Neden mi?

*Nisan benim için baharın kapılarını sonuna kadar araladığı ay
*Nisan benim doğumgünüm
*Nisan eşimin doğumgünü.

Eğer bir mevsim olsaydık aile olarak herhalde ilkbahar olurduk.(Doruk'ta Mart doğumlu)

Doğanın muhteşem güzelliği ve cömertliğine tanık olmak bile bir mucize aslında öyle değil mi?


Bir dut ağacının yapraklarında sakladıkları:))))


Nisan benim doğumgünüm ve doğumgünümde benim gibi kozmetik delisi canım arkadaşım Kübra'dan gelen koskoca paket ve birbirinden özenli notlar  çok güzel bir sürpriz oldu bana.O güzel yanaklarından öpüyorum tekrar Kübra'cığım seni,biliyorum bu yazıyı okuyacaksınız:)))



Isınan havayla beraber biraz damağımızda tatlansın değil mi? 
Benim için bir Kadıköy klasiği olan Şekerci Cafer Erol'un en son şubesi
Akasya avm'de açıldı.Badem şekerleri,akide şekerleri ve lokumları arasında insan kendini kaybediyor.Vitrinin güzelliğine bir bakar mısınız?


Türk kahvesi eşliğinde şu meyveli badem şekerlerine kim hayır diyebilir?

Bahar ile canlanan renkler tırnaklarda da kendini gösteriyor:)


Essie Sunday Funday oje inceleme yazımı okumak için tık tık

Umarım ilkbahar ruhunu biraz olsun yansıtabilmişimdir.Güneşiniz bol,keyfiniz daim olsun:)))

Görüşmek üzere...

4 yorum:

  1. Gözüm o vitrinde kaldi :) Nisan bana da hep pozitif enerji vermistir ve ailecek nisanli olmaniz ne guzel bir tesaduf :)

    YanıtlaSil
  2. Canım nisan sürprizi senden geldi asıl:) benim içinde en keyifli ay nisan.badem şekerleri benide yoldan çıkarıyor, hem göze hem damağa hitap ediyor gerçekten:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canimm.. Gun olarak bahsetmemissin yinede kutlamak istedim :) Dogum gunun kutlu olsun tatlim, nice mutlu yaslar sana ve ailene :)
    Badem sekerlerine de bayildim ayrica :)

    YanıtlaSil
  4. 10 nisan'dı canım.çookkk teşekkürler güzel dileklerin için:)))

    YanıtlaSil