10 Mart 2014

CAUDALIE TRIO SET EL KREMİ

Herkese güzel bir hafta diliyorum:)

Bloğumu takip eden siz dostlarım Caudalie markasını ne kadar sevdiğimi biliyorsunuz.Onlarca marka arasında temiz içeriğe sahip Caudalie, Paris'te ortaya çıkan doğal içeriklerle üretim yapan ve hayvanlar üzerinde test yapmayan bir kozmetik markası.

Aynı anda birden fazla el kremim olmazsa kendimi eksik hissediyorum.Bebekli hayatla beraber adeta sudan çıkmayan eller,soğuk havalar ve halihazırda zaten hep kuru ve nemsiz ellerim bu sene isyan bayrağını çekti.

Son yaptığım Dermoeczanem alışverişinden sonra sizlerden gelen geri dönüşler sonucu "Caudalie Handcream Trio Set" yazısını yazmaya karar verdim.



Yılbaşına özel üretilen handcream trio set  aynı anda birden fazla el kremim olsun diyenler için güzel bir seçenek.

Frenk üzüm esanslı "Feuille De Classis" ellerimi nemlediriyor ve yumuşatıyor.Çok hafif bir üzüm ve böğürtlenkokusu alıyorsunuz.



Pembe greyfurtlu "Pamplemousse  Rose" setin en sevdiğim kokusuna sahip.Çok hafif tertemiz bir greyfurt kokusu var.O kadar uçuş uçuş bir kokusu var ki bana yazı hatırlattı.



"Miel de Vigne" asma ballı olan el kremi.Biten tüpüne bakınca ilk ve en sık kullandığım el kremi olduğunu söylememe gerek yok sanırım:) Hafif çiçeksi bal kokusuna sahip.



Bu ürünlerin içeriğinde paraben,fenoksietanol,fitalat,hayvansal içerik ve SLS bulunmuyor.Önemli bir hatırlatma; trio set el kremleri aynı zamanda tırnak ve tırnak etleri içinde kullanılıyor.

Tek kusurları 30ml'lik ambalajda olmalarından dolayı çabuk bitmeleri.Ama düşününce bir yandanda çantada taşımak için çok pratikler.
Üç kremde yağlandırmadan,yapış yapış olmadan nemlendiriyor.Nemlendirmelerini yeterli buldum.Kokuları ise tam istediğim gibi hafif,varla yok arası.

Yılbaşına özel üretilen bu setin Dermoeczanem fiyatı 35TL.

7 yorum:

  1. Merhabalar,
    Kozmetik blogları için şablon çekilişim var beklerim ;)
    Amigurumi Aşkına Şablon Çekilişi

    YanıtlaSil
  2. Hiç denemedim bu markayı ama ambalajlarına ve yorumlarınıza bakılırsa alıp denemek lazım.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. @Aysun temiz içerikli bir marka olması açısından bir şans vermek lazım.ben kullandığım ürünlerinden çok memnun kaldım:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    510 numaralı takipçinim. Blogunu takibe aldım bana da beklerim, sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler,bende takipteyim necla'cım:)

    YanıtlaSil
  6. ayy sanırım miel de vigne yı alıcam .Yazın harika olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil