2 Şubat 2014

Yves Saint Laurent - Le Teint Touche Eclat Fondöten

Şubat'ın ilk pazarından selamlar:)

Bugüne kadar farklı marka ve yapıda birçok fondöten denedim ve şimdi sizi favori fondötenimle tanıştırmak istiyorum.Bu mükemmel fondötenin yazısını yazmak için neden bu kadar geç kalmışım diye kızıyorum kendime.

İşte YSL Le Teint Touche Eclat: benim için tüm zamanların en iyi fondöteni.Bunun üzerine kolay kolay beğenir miyim bilmiyorum inanın...


YSL Le Teint Touche Eclat fondöten, cilde hafif aydınlık veren,ağırlaştırmadan ciltle çok iyi bütünleşen bir ürün.Normal-karma arası bir cildim var.Kış aylarında cildimdeki kuruluk ve nemsizlik daha fazla arttığı için cildimle daha iyi örtüşüyor.Sabah erken saatlerden akşam eve gelene kadar kalıcılığını koruyor.Rimmel Stay Matte ile sabitlediğim için parlama gibi sorun yaşamadım.Hatırlatmakta fayda var,yağlı cildi olanlar için pek fazla önerilmiyor

Kadifemsi bir yapısı var.Rahatsız etmeyen çok hafif bir kokuya sahip.Fondötende çok fazla kokudan hoşlanmadığım için buda benim için artı bir özellik.

YSL Touche Eclat fondötenin 17 farklı tonu var.Ben BR 30(Beige Rose) pembe alttonlu olanı seçtim ve ten rengimle kusursuz uyumlu oldu.


Aslında bu fondöteni eşime yurtdışından dönüşte freeshop'tan sipariş etmiştim.Yani denemeden alınan ve rengi konusunda uyup uymayacağından emin değildim.Ama şanslıyım rengi dört dörtlük uydu cilt tonuma:)

Bu fondötenin en sevdiğim özelliklerini paylaşmak istiyorum:
  • Yağsız bir formülü var
  • Cildimde uzun süre ağırlaşmadan kalıcılığını koruyor
  • Aydınlık bir bitişi var
  • Kapatıcılığı orta düzeyde ve benim için yeterli.
  • Paraben,sülfat,petrokimyasallar,ftalat,GDO ve triklosan içermiyor.
  • SPF 19 içeriyor
Son olarak YSL farkı şişe tasarımında kendini gösteriyor.Şık,zarif cam şişesi ile diğer fondötenlerimin 
arasında hemen öne çıkıyor.Çok rahat bir kullanım sunuyor.Pratik ve hijyenik pompalı bir sistemi var.


Bir iki kez elinize sıktığınız miktarla tüm yüzünüzü rahatlıkla kapatabilirsiniz.

Ürünün Freeshop fiyatı: 38,50Euro(Ekim 2013'te alınmıştı)

Ummarım YSL Touche Eclat fondöten inceleme yazımı beğenmişsinizdir.Aranızda bu ürünü deneyenler veya denemeyi düşünenler varsa düşüncelerinizi merak ediyorum.

Hepinize sevdiklerinizle keyifli pazarlar diliyorum:)

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Güle güle kullan kuzum Benim Bobbie Brown bitmek üzere ve çok memnunum ama şeytan dürtüyo illa başka bişi dene die aklım bunda baya bi alsam mı almasam mı hala tam karar veremedim kuzum

    YanıtlaSil
  2. canım benim çok teşekkür ederim.neslihan'cım eğer cildin tam karma veya yağlı değilse çok çok beğeneceğini düşünüyorum.benim normal-karma arasında gidip gelmesine rağmen "rimmel stay matte" ile çok iyi sonuç verdi.

    YanıtlaSil